Ul nr to overstått.

fruit

Gift med forumet
Bare for å hente mer medisin, øke dosen og komme tilbake onsdag [:'(]
Er så lei av ul og medisiner nå!
Sur og gretten. Og jeg hører det selv [:'(]

Håper dette er det siste som skal til for å få skikkelig fart på folikkene og at du snart er klar for uttak.[:)] Skjønner godt at det er frustrerende for deg å måtte tilbake på UL til stadighet[&:]

Lykke til på ny UL, jeg heier på deg!

Uff ja skjønner godt du er sint, skuffet og irritert[:@] Det hjelper jo ikke å på humøret disse medisinene heller[&:] Krysser alt for at ting er som det skal være på onsdag[:)] Krysser alt jeg har for deg[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff ja skjønner godt du er sint, skuffet og irritert[:@] Det hjelper jo ikke å på humøret disse medisinene heller[&:] Krysser alt for at ting er som det skal være på onsdag[:)] Krysser alt jeg har for deg[:)]

Men nå er det ikke lenge igjen!!! Hold ut de siste dagene også, de er viktige for at du skal få det resultatet du ønsker. Sender deg en god klem, og håper på gode resultater på onsdag!!! Vet hvordan det er å må gå mange flere dager på medisiner, men det blir nok bra til slutt! [:)]

Kjedlig, kjedlig! Håpar alt ser bedre ut på onsdag!

Uff så kjedelig då[:'(] Forstår frustrasjonen din! Kor lenge har du tatt sprøyter no?

Eg og var litt treig, men da gjekk veldig bra alikavel då[;)]

ORIGINAL: ElinR

uff skjønner du blir oppgitt!!! ikke rart d!!! krysser for at økt dose gjør susen for eggene[;)]

sign

Æsj, så kjedelig..

Håper det gjør susen da, og at det fineste gullegget vokser seg fram[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Uff så kjedelig då[:'(] Forstår frustrasjonen din! Kor lenge har du tatt sprøyter no?

Eg og var litt treig, men da gjekk veldig bra alikavel då[;)]

Dag 13 med sprøyter nå.. Er jo den balansegangen da [8|]
Men, krysser for bedre nyheter onsdag ja! Håper det er siste folikkelkontroll [8D][:)]

ja en blir lei disse sprøytene, håper at det er stopp nå. klem

Back
Topp