UL nr 4

SunShin

Forumet er livet
Da var UL nr 4 unnagjort! [:D]
Alt så fint ut og den hadde blitt dobbelt så stor som den var sist (uke 13) så den var nå 12 cm fra hodet til rompa [:D]
Fikk se at den klødde seg på øret og nesa [8D]
Hjerteslag på 153 så det var også bra [:)] Morkaka lå også fint plassert bak [:)]
Ellers så alle mine prøver bra ut (blødprøver, blodtrykk osv) Men er nok en begynnende bekkenløsning, sykemeldt 50% videre og henvist til fysio, prøve det først å så evt videre til basseng trening [:)]

Flott! så rart, 12 cm lang og ligger inne i magen å klør seg å nesa  Så små, men alikevell mennesker [:)]

ja var helt merkelig, var så mye bevegelse at han ikke fikk noen bra bilder [:)]

gratulerer sååå mye
og at alt e bra e jo bare helt supert[;)]
kjempe bra vennen[;)]

ORIGINAL: bumpien

Flott! så rart, 12 cm lang og ligger inne i magen å klør seg å nesa  Så små, men alikevell mennesker [:)]

Hurra!:)

så bra [:)]
Kan jeg spørre hvorfor du går til jevnlig ul?

ORIGINAL: Knottet2

så bra [:)]
Kan jeg spørre hvorfor du går til jevnlig ul?

var midt i utredning for habituell abort, så får ekstra oppfølging denne gangen. 4 svangerskapet, men ingen barn.

Så koselig at alt var bra med den lille [:)] Fikk du vite hvilken kjønn det blir? [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Så koselig at alt var bra med den lille [:)] Fikk du vite hvilken kjønn det blir? [:)]

nei, det UL aparatet han har er ikke det beste. valgte å bruke fastlegen min da han er gyn istede for sykehuset så ikke nyeste apparatet i byn [8D]

Gratulerer så mye med vel overstått UL [:D]

Back
Topp