Ul nr 2 - 8+4

*Plomme*

Blir kjent med forumet
I dag var vi på ultralyd nr 2 - og knøttet er blitt hele 1.5 cm! Et lite hjerte som banket fint, og en herlig hjertelyd på 170. Fin plommesekk, og en begynnende morkake som lå mot ryggen så langt. CRL tilsvarte samme størrelse og antatt termin som gyn. trodde, så jeg er nå 8+4, altså lengre på vei enn antatt. Og det gjør jo ingenting! :happy093

Så utrolig lettet og glad! :love7

så herlig:) jeg skal på min første ul i morgen da er jeg 7+2. burde kunne se et hjerte slå?

åååh, så fint ett lite knøtt!! å høre hjertelyden er den fineste lyden som finnes :)

Ja, det er virkelig fantastisk å høre hjertelyden. Da blir ting litt mer virkelig :)

Hvordan at noen har så tidlig ultralyd? Jeg trodde man måtte vente til uke 17 eller noe? Jeg vil jo gjerne egentlig også ha en ultralyd for å sjekke at alt står bra til der inne :) Jeg er i uke 9, å har bare vært hos lege å tadd noen prøver..

Man bestiller ul selv, må betale for det da men absolutt verdt det;)

Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09

Jeg hadde et sv.skap med endel komplikasjoner sist, så blir fulgt opp nøye denne gangen, derav tidlig og jevnlige ul. Hadde heller vært foruten hyppigheten, men selvfølgelig koselig å se den lille :)

Back
Topp