UL- Mer en forventet

SpireLine

Flørter med forumet
Hei hei:) Lenge siden jeg har vært her inne nå, har vært en spesiell uke.. Sist fredag var vi på vår første ultralyd, uke 18. Vi har gått å gledet oss og ventet lenge på å endeligt få se den lille inni der, å for å få vite kjønnet, jeg hadde magefølelse på jente mens samboer på gutt. Men på ultralyden fikk vi se mer en forventet!!
Det første legen sier når bildet kommer opp på sjermen er- Ja se her, her er det jo 2 stk.. Jeg å samboer ser sjokkert på hverandre å kunne ikke tro hva vi hørte, men det ble jo mer virkeligt når vi fort fikk se to som sprellte og koste seg inni der:) Men dette va totalt uventet- derfor et skikkeligt sjokk, føltes ganske så uvirkeligt å ligge på benken der, kunne liksom ikke helt forstå det.. Vi hadde jo ingen tvillinger i familien, har funnet ut i ettertid at der er noen brødre av oldefar som va tvillinger, men det skulle ikke ha noe å si. Så legen sa at sjangsen va 1 til 80 for å få det;)
Legen fant så ut at di hadde hver sin morkake- så de er altså toeggete, og så at det var en jente og en gutt, så det var jo knallkjekt å først få en av hver når vi først skulle ha to:) Etter ultralyd fikk vi en dvd på over en halltime og flotte bilder av de to små som skal få navnene Lineah og Lucas:)
Ultralyden var sefølgeligt etterfølgt av tanker om hvor travelt det kommer til å bli, økonomisk å få to av alt, at vi må selge vognen, at vi må ha ny bil for å få plass til en tvillingvogn og at nå må vi virkeligt ha en større plass å bo.. Men jo mer jeg har tenkt og sjokke har dempet seg vet jeg at dette skal vi klare! Vi har så mye støtte i familie og venner rundt og ikke minst i hverandre:) Det kommer til å bli travelt- men dobbelt så mye glede! :) Vi klarer det vi må! ;) Og jeg ser virkelig fram til å få møte de 2 til sommeren[:)]

oi så utrolig kult[:D][:D]

gratulerer så mye med to små. [:D][:D]

Oioioioi, gratulerer!!! Enn å finne ut at det er to, ikke en[:D]
Skjønner at det må være mye å tenke på, men dette klarer dere[:D]

Gratulere så myyy[:D]utroli arti at begge fikk rett da [;)] hehe

så gøy da.. da hadde dere rett begge to[:D] morro når det blir en av vær da.
selv om jeg skjønner om det var et stort sjokk i starten[8D]

Oii, GRATULERER!!! Også en av hver da, så gøy!!! Nydelige navn dere har valgt :D
Skjønner at det er utrolig mye å tenke på, for jeg var i den situasjonen selv i desember... Måtte ha tidlig UL og der så legen 2 fostersekker... Dvs tvillinger... Da begynte tankene å svirre med en gang... Men i ettertid viste det seg at mest sannsynlig mistet jeg den ene, for ho så bare en sist UL.

Nok om det! Dette klarer dere fint  Masse lykke til i tiden fremover!!

Gratulerer med 2 i magen! Og så gøy det var en av hver ja! [:)]

Ojh her var det kjapp respons, ikke bare jeg som jobber mindre for tiden altså,hehe;) Dere er gode, tusen hjertelig takk for gratulasjonene:)<3<3 Har ingen barn fra før nei, da hadde det i alllefall blitt travelt,hehe[:)] Takk Carina Marie, ojh, ja men godt der er en der iallefall da..:) Ja likte di navnene godt, klang så fint sammen:) til tross for at di er veldig poppis for tiden:P Må si at Leah marie også er veldigt fint,det står som nr 2 på jentenavnene mine, men ble enklere me enkle navn nå når d var 2:)
Men takk takk alle sammen,ser veldigt fram til denne spennende tiden fram over:) <3

ÅÅÅÅ, gratulerer til dere begge to

Det må jo ha vært et veldig sjokk først, men som du sier man tenker å tenker å finner ut at det er KNALL!!!
Dobbel lykke [:)][:)][:)]

Masse lykke til i svangerskapet, håper du går helt ut å føder 2 velskapte barn

PS: ikke lenge igjen å jobbe helelr du da [;)]

Gratulere så utrolig mye [:D]

ORIGINAL: giggsy

Gratulerer med 2 i magen! Og så gøy det var en av hver ja! [:)]

Gratulerer så masse!
Så utrolig koselig da, og sjokkerende! [:)]
Blir sikkert nok å henge fingrene i, men det klarer dere nok på strak arm!
Masse lykke til framover!![:D][:D]

ORIGINAL: Myfirst

wow! For et sjokk, men for en glede[:D] Dere venner dere nok til tanken etterhvert, flotte navn ere har valgt[:)]

Gratulerer så masse med to gull i magen[:)] Så utrolig spennende

ORIGINAL: Myfirst

Gratulerer så mye med tvillinger [:D][:D][:D]

Back
Topp