Bkno2667410
Blir kjent med forumet
Hei noen som har vært på 18-ukers kontroll på KK i Bergen og vet om partner får være med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra januar. Jeg skal på kontroll på KK i morgen og ringte inn på mandag og spurte og så lenge partner ikke har symptomer eller vært utenlands siste 10 dager tror jeg det var så kan partner være med!Hei noen som har vært på 18-ukers kontroll på KK i Bergen og vet om partner får være med?
Sniker fra januar. Jeg skal på kontroll på KK i morgen og ringte inn på mandag og spurte og så lenge partner ikke har symptomer eller vært utenlands siste 10 dager tror jeg det var så kan partner være med!
Jeg fikk innkalling på mandag. Da sto det i brevet at partner kan være med, men ikke barn.
Tusen takk og samme til deg når det er din tur!Takk for svar, lykke til på kontroll! Det blir så spennende <3
Når skal du? Hvor langt er du på vei?Jeg fikk innkalling på mandag. Da sto det i brevet at partner kan være med, men ikke barn.
Jeg skal den 31.08. Nå er jeg 14+3.Når skal du? Hvor langt er du på vei?
Finnes det en egen gruppe for de som skal føde i Bergen i Februar?
Nå har det kommet en både for jan/feb og feb/marsFinnes det en egen gruppe for de som skal føde i Bergen i Februar?
Link? Finner de ikkeNå har det kommet en både for jan/feb og feb/mars
Den jeg har funnet heter Termin Jan/feb 2021 - BergenLink? Finner de ikke