Ul innen halvannen time

Anette_s

Glad i forumet
Nå er jeg 12 uker på vei

Og nå sitter jeg og spiser frokost og gleder meg til å se det lille knøttet!
Har gått og gruet/bekymret meg i flere uker.
Er så redd for at det er noe galt!
Men i går begynte jeg faktisk å glede meg, og det er en deilig følelse [:)]

Håper på et bra bilde på ultralyden i dag, og kansje får jeg til å dele det med dere og [:D]

Ååååå så spennende !! LYKKE TIL!! Gleder meg til å komme frå jobb og lese oppdateringen !

Tusen takk [:)]

Veldig spent selv også, tihi [:D]

åhhh så heldig du er!

Grattis med 12 uker! [:D]

LYKKE TIL, tjohei til knøttet der inne [;)][:D][:D]

Gratulerer så kjeme masse med 12 uker, og håper de går kjempe bra på ul, gleder meg til å høre fra deg når du kommer hjem igjen:)

Da har jeg kommet hjem fra ultralyd, og kan nesten ikke få uttrykt hvor gøy og rørende det var og se den søte lille huleboeren min

http://img440.imageshack.us/img440/7953/img0510r.jpg

Måtte ta bilde av bilde med mobilen så er ikke beste kvaliteten, men se hvor godt en ser hodet, ser både nese, kinnbein og hvor øyene sitter :D
Hu prøvde på 4D bilder og, men den ungen kunne jo ikke ligge stille, så ble ikke noe bra, hehe..

Som sagt var den veldig aktiv, tok ikke lange tiden før den snudde ryggen til oss, og da tenkte jeg at det var vell alt vi fikk se av deg i dag, men vips så turnet han(?) rundt igjen [:)]
Fant ut at morkaken ligger forran da, så blir en stund til jeg kan kjenne sparkene, men de kommer nok tidsnok allikevell [:D]
Og den terminen som hadde blitt satt blir stående, så det var bra [:)]

Åååå, jeg kommer til å leve lenge på dette her

så skjønn liten skapning[:D][:D] godt å få bekreftet at alt stod bra til [:D] ha en fin dag videre

Nydelig lite knøtt

Gleder meg til det er min tur [:D]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

Nydelig lite knøtt
Gratulerer med 12 uker og vellykka UL [:D]

Så utrolig deilig å vite at alt er fint med den lille[:)]

Må bare spørre, fikk du innvendig eller utvendig ultralyd? Jeg skal selv om et par dager, og vil da være litt over 12 uker. Har bare opplevd innvendig til nå, men hadde vært deilig å slippe det flere ganger[;)]

gratulerer med vellykket ul og 12 uker :D:D

Gratulerer med dagen !
12 uker og vel ove
rstått ul - Du er i "mål"

Var utrolig spent på det selv, gikk helt fint med utvendig [:)]
Hun sa at hun ville prøve det først, men kunne være at det var litt tidlig, men det var det jo ikke [:D]

ORIGINAL: Cybele

Så utrolig deilig å vite at alt er fint med den lille[:)]

Må bare spørre, fikk du innvendig eller utvendig ultralyd? Jeg skal selv om et par dager, og vil da være litt over 12 uker. Har bare opplevd innvendig til nå, men hadde vært deilig å slippe det flere ganger[;)]

Vil og takke for alle hyggelig tilbake mel i fra dere alle sammen!
Sånt varmer [:)]

Back
Topp