UL imorgen....

Lillesnille

Forumet er livet
Skal på UL kl 10.30 imorgen.. Gruer meg noe inni h*****e!!!
Men det får gå som det går.. Jeg vet ikke hvor mye de kan se iforhold til den sykdommen de ser etter enda... Men ettersom jeg ble innkalt når jeg er 9+1 så ser de sikkert noe..

Håper det går braaaa

Masse lykke til!! Håper det går veldig bra! Hva slags sykdom skal du se etter? Må selvfølgelig ikke si det om du ikke ønsker. :) [:)]

ORIGINAL: **Mystery**

lykke til... skal selv på ul kl 13.40... jeg og gruer meg noe så sinnsykt... uff..

men jeg krysser fingrene og håper du får en fin opplevelse. hvilken sykdom ser de etter (om jeg kan spørre)...

Samme sykdommen som Noah engelen min hadde... Den heter Osteogenesis Imperfecta... en medfødt dødelig benskjørhet... finnes flere "typer" av sykdommen, men Noah ble nødt til å dø... 1 barn hvert år i Norge som får akkurat den diagnosen, og det var min lille gutt[8|] ... Men håper det går bedre nå... Selv om det er en viss sjanse for at det går galt...

MASSSSSE LYKKKKKE TIL [:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D]

ORIGINAL: Lillesnille

ORIGINAL: **Mystery**

lykke til... skal selv på ul kl 13.40... jeg og gruer meg noe så sinnsykt... uff..

men jeg krysser fingrene og håper du får en fin opplevelse. hvilken sykdom ser de etter (om jeg kan spørre)...

Samme sykdommen som Noah engelen min hadde... Den heter Osteogenesis Imperfecta... en medfødt dødelig benskjørhet... finnes flere "typer" av sykdommen, men Noah ble nødt til å dø... 1 barn hvert år i Norge som får akkurat den diagnosen, og det var min lille gutt[8|] ... Men håper det går bedre nå... Selv om det er en viss sjanse for at det går galt...

Uff.. veldig leit å høre at dere måtte gå igjennom noe sånn. Forstår godt at du gruer deg til i morgen da. Men jeg er helt sikker på at dette går bra!!!! God klem til deg. :)

Lykke til[:D]

Går knall bra dette!

krysser alt jeg kan! Håper det går kjempe bra!!![:D]

MASSE lykke til i morgen!

håper det går bra!! [:)]

takk jenter

ORIGINAL: *Aveta*

lykke til:)
dette går nok kjempe bra[:D]

Satse på hjemmeseier[;)]

ORIGINAL: *lovely*

MASSE lykke til i morgen!

håper det går bra!! [:)]

sign

ORIGINAL: gundur

Satse på hjemmeseier[;)]

D jær vi ja ... for vi e bestevenner vi

ORIGINAL: Millansky

krysser alt jeg kan! Håper det går kjempe bra!!![:D]

huff da:( men d kåmmer nok til å gå kjempe bra i morgen..du har i allefall masse støtte her inne på BV... :D:D

huff så trist :(
masse masse lykke til imorgen [:)]

Back
Topp