UL imorgen....

Emz mamma

Elsker forumet
Skal på St. Olavs imorgen på UL... er spent på å se antallet... har bestandig tatt ut ca. 18 egg men de ønsker noen mindre for å få bedre kvalitet på dem.... så håper...
Har nesten ikke brukt medisiner denne gangen heller da, har tatt 112,5 av Gonal-F..... Synarela morgen og kveld... Har time klokken 10.00 så er så spent... [:'(]

Masse lykke til vennen. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Bobbo*

Masse lykke til vennen. [:)][:)][:)]

Tusen takk *Bobbo* [:)]

Masse lykke til Emz mamma! Brukte samme dose med gonal-f under mitt forsøk, endte opp med 21 egg ut, men utav de blei bare 4 gode da. Så har 3 på frys, og 1 som kommer ut i august [;)] Men, satser på at du ikkje har reagert så sterkt, og at det er passelig antall med egg i eggstokkene dine no[:)]

Masse lykke til [:)]

Lykke til, jeg håper det blir kvalitet fremfor kvantium nå.[;)]
Venter spent på oppdatering i morgen på hvordan det så ut på UL.

Masse lykke til[:D]

er det ikke sånn at når det er masse egg så er ikke kvaliteten så god??? syntes eg har hørt noe sånt, selv hadde eg 16 og 17 egg på mine uttak,fikk inn to på begge forsøkene og resten gikk i bosset for de ville ikke ha tålt opptiningen......

men emz mamma, eg ønsker deg av hele mitt hjerte masse masse lykke til denne gangen, no må det absolutt være din tur.

stor klem fra meg

( kjekt å se deg her inne igjen foresten[:)])

ORIGINAL: Nesing

Skjønner godt at du er mer enn spent nå og jeg håper du i morgen kan oppdatere oss med nyheter om et perfekt antall egg som er klare/snart klare for uttak. 18 egg er jo mye og som oftest går det da på bekostning av kvaliteten, derfor satser jeg på at du denne gangen er kvalitetsegglegger [;)]. Lykke til! 

sign denne og krysser fingrene for deg Emz mamma!!!

Tusen takk,skal komme med oppdaterin på morgendagens funn ..... Har jo blitt gravid på ferskt forsøk på både IVF 1 og 2. På 1 så endte det i SA og ifjor på denne tiden så ble det jo akutt operasjon da jeg hadde indre blødninger pga. XU... Men nå finnes det ingen eggledere lenger så den kan ikke forsvinne ut denne gangen.... Kjære høyere makter,la det være vår tur.... Prinsessen i huset leeeengter etter søsken og spør nesten daglig.

Tror dere jeg får sette inn to ferske denne gangen?!
Har ikke fått gjort det me de ferske tidligere, men med de frosne så..... [8|]

Back
Topp