UL imorgen!

Khinjo

Flørter med forumet
Noen andre her som har hatt UL enda?

Jeg er 6+1 imorgen, har hatt en del smerter hittil, mest på høyre side og legen klarte ikke å si 100% at det ikke er exu, så skal inn å sjekke.

Nå er jeg nervøs :-\ håper det bare er cyster og at embryoet er inni livmora :-)

Fått forespeilet 3 alternativ
At det er cyster som skaper forstørring og smerter op høyre side
At det er graviditet utafor livmor og BO i livmor (siden den også var forstørret)
At det er tvillinger hvor 1 er inni og 1 utafor

Uff da.. Skjønner godt du er nervøs..Har ikke hatt ultralyd enda..
Hva er exu?

Jeg har også en del mensenmserter, og i eggstokkene på hver sin side, men legen sa det var helt normalt da jeg var der i går :-0
Krysser fingre for at det ikke er noe galt! :)

Jeg har også en del mensenmserter, og i eggstokkene på hver sin side, men legen sa det var helt normalt da jeg var der i går :-0
Krysser fingre for at det ikke er noe galt! :)

Jeg vet at litt er normalt :-) har hatt det i de andre graviditetene. Men er mye vondere denne gang og kun op den ene sida. Håper selvfølgelig at alt er bra, så skal jeg klare å holde ut smertene jeg. Men glad de vil sjekke det opp :-)

Masse lykke til imorgen :)
Jeg skal på ul om 4 uker selv :)

Da var jeg ferdig, litt smartere men også en god del spørsmålstegn :-P

Jeg fikk en turnuslege som skulle ta UL en, så hun åpnet med å si at jeg måtte ikke bli redd om hun ikke fant graviditeten, da skulle hun hente en gynekolog som skulle ta ny undersøkelse..

Forsåvidt greit..

Graviditeten fannt hun med en gang, inne i livmora :-D Hurra!

Vi så såvidt hjerteslag helt i starten, men hun klarte ikke å måle de, og klarte heller ikke å finne det på nytt senere, men hun sa seg fornøyd og var Veldig rask/stressa. Så plommesekk osv helt tydelig senere da. Den ene eggstokken så helt fin ut, MEN den andre fannt hun ikke

Wtf?! Hvor er da den andre eggstokken? Og kunne gjerne ha tenkt med å sett hjerteslagene ordntlig, kjenner jeg ble litt nervøs over at de plutselig ble borte :-P

Ny ul i uke 12.. Så får vi se om jeg klarer å vente så lenge :-P

Da var jeg ferdig, litt smartere men også en god del spørsmålstegn :p

Jeg fikk en turnuslege som skulle ta UL en, så hun åpnet med å si at jeg måtte ikke bli redd om hun ikke fant graviditeten, da skulle hun hente en gynekolog som skulle ta ny undersøkelse..

Forsåvidt greit..

Vi så såvidt hjerteslag helt i starten, men hun klarte ikke å måle de, og klarte heller ikke å finne det på nytt senere, men hun sa seg fornøyd og var Veldig rask/stressa. Så plommesekk osv helt tydelig senere da. Den ene eggstokken så helt fin ut, MEN den andre fannt hun ikke

Wtf?! Hvor er da den andre eggstokken? Og kunne gjerne ha tenkt med å sett hjerteslagene ordntlig, kjenner jeg ble litt nervøs over at de plutselig ble borte :p

Ny ul i uke 12.. Så får vi se om jeg klarer å vente så lenge :p

Så bra at du fikk sett det. <3 Det med 1 eggstokk hadde jeg også. :P Gynekologen jeg var hos i Tyskland, han fant først 1 og den andre måtte han virkelig lete etter, det var litt stressende. :D Men, han fant den i hvert fall. ;) Siden du fikk turnuslege, var hun vel ikke så trent på å finne det.

Da var jeg ferdig, litt smartere men også en god del spørsmålstegn :p

Forsåvidt greit..

Wtf?! Hvor er da den andre eggstokken? Og kunne gjerne ha tenkt med å sett hjerteslagene ordntlig, kjenner jeg ble litt nervøs over at de plutselig ble borte :p

Ny ul i uke 12.. Så får vi se om jeg klarer å vente så lenge :p

Så bra at du fikk sett det. <3 Det med 1 eggstokk hadde jeg også. :P Gynekologen jeg var hos i Tyskland, han fant først 1 og den andre måtte han virkelig lete etter, det var litt stressende. :D Men, han fant den i hvert fall. ;) Siden du fikk turnuslege, var hun vel ikke så trent på å finne det.

Den ene eggstokken min er gjemt bak livmora mi!:p så den legen leita etter noen ganger:p

Kam jo være din også er gjemt bak?:)

I går var jeg akkurat 4 uker på veg. Fikk bekreftet at jeg har et lite frø i livmoren og ikke utenfor som de var ganske sikre på forrige uke. Jeg er så lettet. Fikk også beskjed om at jeg hadde en stor cyste på ene eggstokken forrige uke, men den var nesten ikke å se i går. Har ikke mye til overs for den første legen jeg fikk. Har gått over 1 uke og vært helt ødelagt psykisk. Nå kan vi endelig smile :) :)

Back
Topp