UL imorgen..

_marie_

Elsker forumet
Idag ringte jeg å bestilte privat UL time. E så sykt dårlig å trenge et bilde av den lille spiren i magen for å kunne kjempe mg gjennom dagene. Sist gang eg va gravid va eg på UL i uke 5, 9 og 11 før den ordinære.. Hadde da masse blødninger, så ble henvist av legen min. Åhh d va så herligt å bare få se den lille i magen [:)] Men denne gangen ser alt ok ut, så han vil ikke henvise mg, men eg VIL se nurket NÅ!!!

Men nå har eg då bestillt time hos ei privat imorgen, MEN d eg lure på e: Hu sa at eg ikkje måtte koma med tom blære.. Noen så har fått den beskjeden før? D har nemlig ikkje eg. Lure på om d betyr at hu ska ta utvendig UL. Alle di andre gongene når eg va på tidlig UL har eg tatt innvending. Føle jo d e bedre nå så tidlig og at me ikkje ser så godt om me tar utvendig UL nå SÅ tidlig liksom.

Noen her så vett noe om dette??? Noen som har tatt utvendig UL så tidlig??? Uff, tar kanskje sorgene på forskudd, men vil så sjå best muligt!!!!!!!!! Eg e nå enten litt over 10 uker eller litt over 6 uker...

Kan ikke svare på det med ul, men vil ønske deg lykke til i morgen [:)]
Håper det gir deg god "motivasjon for å fortsette" [;)]
Og god bedring! 

heisann..

Jeg har vært på tidlig UL i dag og er 11 + 1.. Dette ble tatt innvendig da legen sa at de ikke kunne ta utvendig før over 12 uker. Ser jo veldig bra innvendig ja [:D] Ang å møte med full blære så trodde jeg også det, men når jeg kom så sa ho i resepsjonen at det bare var å tisse før timen [:D] Men vet ikke om det er forskjellig andre steder jeg...

ORIGINAL: mrs A

heisann..

Jeg har vært på tidlig UL i dag og er 11 + 1.. Dette ble tatt innvendig da legen sa at de ikke kunne ta utvendig før over 12 uker. Ser jo veldig bra innvendig ja [:D] Ang å møte med full blære så trodde jeg også det, men når jeg kom så sa ho i resepsjonen at det bare var å tisse før timen [:D] Men vet ikke om det er forskjellig andre steder jeg...

Huh? Jeg skal på utvendig ul på fredag. Da er jeg 8+1 eller noe sånt... Skal ikke være nødvendig å ta innvendig.

Marie: Lykke til i morgen;) husk å oppdatere oss! Blir kjempe kos å se det lille nurket<3

Jeg får bare innvendig fram til jeg er ca 13 uker på vei??? humm er vel veldig forskjellig fra gyn til gyn da?

jeg skal og på UL imorgen men har ikke fått noe beskjed om at jeg ikke skal tisse.... nå må jeg nesten se i brevet igjen... hmmmm...

Trodde også d var lettest med innvendig UL så tidlig... værtfall viss du er 6+

ORIGINAL: nadja1986

Jeg får bare innvendig fram til jeg er ca 13 uker på vei??? humm er vel veldig forskjellig fra gyn til gyn da?

Nå skal ikke jeg på gyn. Er så heldig at legen min har ul maskin i rommet ved siden av kontoret. Men det er vel forskjell fra sted til sted ja. Merkelig.

Back
Topp