Ul imorgen!!!

¤Annoying Orange¤

Elsker forumet
Gleder meg som en unge..... helga følte jeg gikk kjempe sent... spesielt siden vi reiste på hytte tur å jeg ikke fikk kommet inn å snakka med dere!!! [;)][;)][;)]

Håper virkelig det er et lite dunkene hjerte der inne!!!
Føler jeg har så lite symtomer denne gangen... er ikke kvalm som sist.. har såvidt ømme pupper.... de er bare pittelitt ømme når jeg tar av bhen om kvelden...ikke noe ellers.... Er bare super trøtt...
Skal blir godt å få bekreftet at det er noe der inne!!! [;)][;)][;)]

Spennende!!! Lykke til!![:D]

Så spennende:):) Det kommer til å gå helt fint og du vil se et bankende hjerte:) Det er jeg sikker på:) Jeg har det litt som deg. Eller det vil si at utenom kvalmen så merker jeg lite. Puppene mine er bare ømme hvis jeg trykker hardt på dem. Men spirene våre har det helt fint:) Gleder meg til oppdatering fra deg i morgen:) Lykke til:)

Lykke til i morgen A Orange;). Går sikkert kjempe bra.

Ikke for å ødelegge tråden, men prøverpånr3: Spirene? Er det tvillinger inni der? Er det noe jeg ikke har fått med meg???

Masse lykke til i morgen. Venter spent på oppdatering [:D]

ORIGINAL: 3 små engler

Masse lykke til i morgen. Venter spent på oppdatering [:D]

[:)]

ååå takk!!!
gleder meg så masse!!! skal bli så gøy!!!
Moren min er vist like spent som meg! jeg måtte sende melding når jeg viste noe!![;)]
Er jo ikke så mye mer å vite enn om hjerte banker og alt er bra og hvor langt jeg er på vei.... Virker som om hun tror jeg får vite kjønn og alt.... uansett hvor mye jeg forklarer at jeg ikke får vite så mye!!!

Men siden jeg har gått på Pergo og har PCOS håper jeg virkelig at d bare er 1hjerte der å ikke flere....

Koselig at mormor også er spent da [:D]

Og skjønner deg når det gjelder det siste punktet - tror en om gangen er nok for min del.
(Men vi får det selvfølgelig til om vi "må" [:)])

Masse lykke til imorgen!!!!!

Back
Topp