UL imorgen * Oppdatert - dårlige nyheter*

BLÅ2011

Flørter med forumet
og jeg håper å se bitteliten baby som er gamlere enn det vi tror og hva som vistes på UL for 14 dager siden.

Men uansett håper er det er en frisk liten krabat der inne, uansett "alder" :D Og jeg føler uansett at jeg har en tilhørighet her inne, lell om jeg bærer på en november spire :) Kan i teorien hende opp med en oktoberspire også, hvis jeg skal ha KS :)

OPPDATERING:
Da har jeg mistet novemberspiren min også! Eller i følge jordmor har jeg aldri vært gravid etter SA'en, og at det var blod hun så på forrige UL. Kjenner dette begynner å tære på kroppen nå.
Så nå er bare å vente på mensen! 

Lykke til:) bli spennende å se hvor langt du er på vei! Jeg skal også på ultralyd i morgen.. Skrekkblandet fryd! :)

Lykke til begge to, gleder meg til gode oppdateringer i dag

Masse lykke til til dere begge

2barns mor skrev:

2barns mor skrev:

Oppdatert

BLÅ2011 skrev:
og jeg håper å se bitteliten baby som er gamlere enn det vi tror og hva som vistes på UL for 14 dager siden.

Men uansett håper er det er en frisk liten krabat der inne, uansett "alder" :D Og jeg føler uansett at jeg har en tilhørighet her inne, lell om jeg bærer på en november spire :) Kan i teorien hende opp med en oktoberspire også, hvis jeg skal ha KS :)

OPPDATERING:
Da har jeg mistet novemberspiren min også! Eller i følge jordmor har jeg aldri vært gravid etter SA'en, og at det var blod hun så på forrige UL. Kjenner dette begynner å tære på kroppen nå.
Så nå er bare å vente på mensen!

Nei og nei!!! Det var ikke noe hyggelig å høre.  Var så glad på dine vegner at den satt så raskt igjen... :(
Håper at du får renset kroppen med mensen nå, og at en ny spire finner seg et trygt sted hvor den kan vokse seg stor og sterk. Varme klemmer til deg.

Nei, så utrolig trist:-( synd at det ikke var noen baby i magen din.. Håper kroppen din renser seg og gjør seg klar til en ny graviditet. Masse lykke til i framtiden.! Håper det klaffer fort for dere!

Haff :( Hadde håpet det skulle ordne seg for deg nå!! Utrolig leit, da særlig beskjeden om at hun hadde sett feil... 

så leit                ønsker deg masse lykke til videre

Kjempe trist å høre. Masse lykke til videre, håper spiren sitter snart igjen :)

Frøken Muffin skrev:
Så utrolig trist...

Utrolig trist :(

4hjerter skrev:
Kjempe trist å høre. Masse lykke til videre, håper spiren sitter snart igjen :)

Så trist... Sender deg mange gode klemmer å ønsker deg lykke til videre :)

Dette var trist

off dette var utrolig trist å lese :(
sender over en masse klemmer , å håper kroppen din får renset seg å at spiren snart kommer ;) masse lykke til videre <3

Back
Topp