UL imårra tidli....

Emz mamma

Elsker forumet
og jeg gruver meg sånn at jeg tror jeg kaster opp.... Kaster opp omtrent daglig, har ømme pupper og det hele som følger med... men er så "overbevist" om at jeg skal få høre at det ikke er liv imorgen..... [&o] Har opplevd å måtte ligge på sykehus under mine XU og SA og da har jeg måttet ligge på fødeavd. Det er tortur å høre andres nyfødte gråte mens jeg ligger i dårlig morfinrus og mister min egen .... [:(] Ifjor sommer opererte de ut et 10 uker gammelt foster som det ikke var liv i lenger og jeg klarte ikke tanken på øyeblikket når de plukket h*n ut....

Vil bare ha morgendagen overstått..... [X(]

ORIGINAL: Emz mamma

og jeg gruver meg sånn at jeg tror jeg kaster opp.... Kaster opp omtrent daglig, har ømme pupper og det hele som følger med... men er så "overbevist" om at jeg skal få høre at det ikke er liv imorgen..... [&o] Har opplevd å måtte ligge på sykehus under mine XU og SA og da har jeg måttet ligge på fødeavd. Det er tortur å høre andres nyfødte gråte mens jeg ligger i dårlig morfinrus og mister min egen .... [:(] Ifjor sommer opererte de ut et 10 uker gammelt foster som det ikke var liv i lenger og jeg klarte ikke tanken på øyeblikket når de plukket h*n ut....

Ønsker deg masse lykke til, Emz...[:)] Bare vent, så får du se et lite vidunder!!! Det er din tur nå vettu.. [:D] Hold motet oppe!!!!
Hold oss oppdatert da!!!! [:)] 
Sender deg en bøtte med lykke-til-klemmer oxo!!![;)]

ORIGINAL: Lene E

ORIGINAL: Emz mamma

Ønsker deg masse lykke til, Emz...[:)] Bare vent, så får du se et lite vidunder!!! Det er din tur nå vettu.. [:D] Hold motet oppe!!!!
Hold oss oppdatert da!!!! [:)] 
Sender deg en bøtte med lykke-til-klemmer oxo!!![;)]

Tusen takk, gir vel et pip uansett hvordan det går.... [:)]

kjente jeg ble kjempe lei meg når jeg leste at du lå på fødeavdelingen da. stakkars deg, må ha vært forferdelig!

jeg krysser fingrene for at alt er bra i morgen jeg. og det tror jeg også[:)]

lykke til og gi oss oppdatering da!

[:)]Masse Lykke til[:D]
KRYSSE ALT FOR DEG

Huff da, skjønner godt at du er nervøs, men ser du har en datter fra før, så du KAN jo bære frem ett barn, så vi satser på at det går bra denne gangen[;)] Alle tegnene er hvertfall lovende[;)]

ORIGINAL: babyz

uff, kjære deg. må ha vært en forferdelig opplevelse

lykke til i morgen! [:D]

sign

Back
Topp