UL igjen

Mrs.JaxTeller

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da er det bare noen timer til vi skal på UL for å se om vi kan finne årsaken til mine småblødningene som har pågått i 4 uker nå. Såg jo lille sprell levende for en uke siden men er jo såklart litt nervøs allikevel , men håper alt er i skjønneste orden. D rare er jo at jeg har med unntak av ett dobesøk ikke hatt noe spotting etter jeg ble henvist, altså på tre dager, d er rekord på disse 4 ukene :)
Men håper de finner ut noe idag OG at lille har d fint :)

Krysser fingrene for deg i dag. Venter på en glad oppdatering om noen timer.

Da er det bare noen timer til vi skal på UL for å se om vi kan finne årsaken til mine småblødningene som har pågått i 4 uker nå. Såg jo lille sprell levende for en uke siden men er jo såklart litt nervøs allikevel , men håper alt er i skjønneste orden. D rare er jo at jeg har med unntak av ett dobesøk ikke hatt noe spotting etter jeg ble henvist, altså på tre dager, d er rekord på disse 4 ukene :)
Men håper de finner ut noe idag OG at lille har d fint :)
Lykke til :-)

Masse lykke til <3 Krysser alt jeg har <3

Skal til jordmor i løpet av ettermiddagen / kvelden, er så utrolig spent på hva hun sier! Og håper hun tar ul, ikke bare sjekker hjertelyden. Selv om det skal bli godt å høre den og ;-)

11+2 eller 11+3 (på crl mål)

Jeg er spent på hva jeg får se, jeg skal visst på sykehuset 13+1

(ja, jeg må altså vente til tirsdag med å få ul)

Her såg alt veldig bra ut! Morkaka låg ikke i veien, alt var lukket og tett og vår lille snuppelupp dreiv ett skikkelig show for mamman og pappan sin. <3
Blødningene er tydeligvis av d uskyldige slaget til meg , så skal prøve å slappe av ..

Ja, åsså er jeg ikke 12+6, jeg er ifølge målingene 12+0 :p litt kjipt men d er greit :p

Her såg alt veldig bra ut! Morkaka låg ikke i veien, alt var lukket og tett og vår lille snuppelupp dreiv ett skikkelig show for mamman og pappan sin. <3
Blødningene er tydeligvis av d uskyldige slaget til meg , så skal prøve å slappe av ..

Ja, åsså er jeg ikke 12+6, jeg er ifølge målingene 12+0 :p litt kjipt men d er greit :p
Bra at alt stod bra til så kan du slappe mer av fra nå av:-)

Så bra!!!

Så bra:) DA kan man pustet lettet ut og nyte!:)

Back
Topp