Ul igjen i morgen...

Snokern

Elsker forumet
Og greier ikke glede meg ordentlig :(
Typisk meg å ta alle sorger på forskudd da, men er så redd for å høre at ting ikke er som det skal. Ikke likte jeg legen heller. :( Ekle mannen med lange fingre :(
Noe positivt er at jeg ikke har blødd siden jeg var hos han sist

Huff ikke noe kjekt, håper du får en annen lege. Krysser fingrene for at alt står bra til med knøttet.

Tusen takk!
Vet at det er samme lege jeg skal til :( han er overlege da, så burde kunne tingene sine. Bare ikke så flink med mennesker.
I morgen er jeg 7+1, tror dere jeg får se bankende hjerte? Hva er sjansen liksom? Så det ikke for en uke siden på 6+1...

Jeg tror du får se et banklende hjerte da ja :) det går nok kjempe fint skal du se. Du kommer nok ut fra legekontoret med et smil om munnen og strålende øyne <3

Lykke til imorgen :)

Takk!! :)
Nå sitter jeg i bilen utenfor. Har sykt god tid da, timen er ikke før 8.30. Men føler meg så uggen nå. Vondt i magen, kvalm (enda mer enn før), og har bare ikke lyst å gå inn. Hehe, og så tenker jeg - tenk om jeg promper mens han holder på? :p Lite sannsynlig, men... :p
Om jeg får dårlige nyheter av han vet jeg ikke om jeg stoler helt på han. Får jeg flere timer da tror dere?
Åååååååå! Vil ikke inn!! :( :(

Takk!! :)
Nå sitter jeg i bilen utenfor. Har sykt god tid da, timen er ikke før 8.30. Men føler meg så uggen nå. Vondt i magen, kvalm (enda mer enn før), og har bare ikke lyst å gå inn. Hehe, og så tenker jeg - tenk om jeg promper mens han holder på? :p Lite sannsynlig, men... :p
Om jeg får dårlige nyheter av han vet jeg ikke om jeg stoler helt på han. Får jeg flere timer da tror dere?
Åååååååå! Vil ikke inn!! :( :(

Dette kommer til å gå så bra så.. Hold oss oppdatert.. Lykke til!

Masse masse lykke til. Tenker på deg og dette skal gå bra!

Håper det gikk bra :)

Lykke til <3

Back
Topp