Ul igår

m@ritamor

Flørter med forumet
Var på første Ul igår og fikk bekreftet at jeg var 7+4 uker på vei.
Alt så fint ut foreløpig,han skulle ha meg inn til ny Ul neste uke så jeg får tett oppfølgning i begynnelsen.
Føler at det er tryggere etter å ha mistet 2 ganger i år.
Han sa at faren for å miste så seint som jeg gjorde sist (uke 17) var sjelden og ikke noe jeg skulle bekymre meg for nå.
Skulle bare komme meg til uke 12 som vanlig...krysser fingra for at det går bra denne gangen.
Er heldigvis ikke så sliten lenger,men sulten som en ulv.

Sender masse gode tanker og håper at alt går bra denne gang.

Krysser fingrene for deg og at alt går bra denne gangen[:)]
Masse lykke til[:)]

Masse lykke til![;)]

ønsker deg kjempe masse lykke til[:)]

Hei Surfelil!
Jeg forstår deg kjempegodt! Mistet selv i juni og er redd for å oppleve det igjen. Skal til legen i morgen. Er nå 5 uker på vei. Viktig og tenke på at dette er et helt nytt svangerskap og at der var noe galt med babyen forrige gang. Ikke nødvendigvis med magen min. Så du skal se at nå sitter vi om noen mnd med fin baby begge to. Jeg er foresten snart 35 så jeg har litt hastverk....

Skal krysse alt jeg har for deg denne gangen[:D][:D]
Lykke til!

Godt at alt ser fint ut! Det går sikkert fint denne gangen! Lykke til framover i svangerskapet!

Klem, M

ORIGINAL: bka
Jeg er foresten snart 35 så jeg har litt hastverk....

Jeg ble 37 nå i november og merker at jeg har dårlig tid nå...vil så gjerne gi min sønn søsken før det er for sent.
Så kanskje også derfor jeg tar dette tungt har så lyst på barn og skal slite slik med tia som renner fra en...er ikke gøy dette.

Lykke til videre![:)]

Back
Topp