UL igår ..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Ja, reiste jo fra hytta for å ta UL igår..
Veldig flink og hyggelig lege, men det gikk så fort.. Så hadde jeg ikke brillene på meg, så jeg fikk ikke sett så mye, men sambo så jo..

Lille hjertet banket jo [:D] Han målte seg frem til nøyaktig 7+2, noe som jeg selv hadde regna meg til.. Men ifølge han så har jeg da termin 27 februar, å ikke 1 mars.. Jaja, venter til den ordinære UL'en jeg [:)]

Sånn ellers, så er jeg så forferdelig dårlig ! Kvalm 24/7, hodepine, fordøyelsesproblemer (igår fikk jeg så kramper at jeg trodde jeg skulle stryke med).. Så ja.. Kjipt å ha det sånn på ferie, håper virkelig det bedrer seg litt, vi reiser jo videre til fredag..

Hmm, men jeg er 7+2 selv, og jeg har termin 2. mars? Eller er jeg 7+3? Nå ble jeg forvirra.. Hehe.
Uansett, så koselig å se lille knerten da! Se hjertet banke er det som rører meg mest. Det jeg alltid ser etter først på UL [;)] Håper formen din blir bedre så du kan nyte ferien fullt ut! God ferie![:D]

Så kjekt å se hjertet banke [:D] Kan tenke meg er kjempe stort. [:)] Dumt du har blitt så dårlig, du må kjøpe sånne armbånd mot kvalme. Kjøpte de igår, funker helt utmerket [:D] Ellers må du ha en strålende ferie [:)]

Såå kjekt [:D][:D][:D] Gleder meg til jeg skal få se hjertet(ene?) dunke  [:D] Håper du blir bedre med kvalmen[:D]

Hihi, UL! Herlig [:D] Samme her. Han målte meg til 7+1 da jeg var der, med termin 27. februar. Men det må være fordi de regner med 40 uker mens fastlegen (iallfall i mitt tilfelle) har regnet med 40+3 [:)]

Så bra at hjertet banket [:D] Hihi. Var det ikke fantastisk?

Back
Topp