UL idag

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Ja da har jeg vært på UL idag på sykehuset og alt var helt greit med H*N.. Hørte hjerte lyden og den vokste som den skulle..

Å vi som hadde gledet oss så til å finne ut om det er en gutt eller ei jente som boltrer seg her inne da.. Men vi måtte nok gå skuffet derfra.. For de klarte ikke å se hva som gjemte seg bak /under beina.. Så nå sitter jeg her å er mega nyskjerig...

Å ikke nok med det.. Jordmora flytta terminen min fra 8 juli til den 10 juli..          
Heldigvis ikke så mange dagene da.. 
Så jeg skal vel overleve tenker jeg...

Ja det var litt kjipt.. Men jeg fikk ingen ny UL time.. Hvis jeg ville ta mere UL så måtte jeg bestille det privat.. Så vi kommer til å gjøre det i slutten av April begynnelsen av mai tenker jeg.. For vi vil jo gjerne se hva det blir da.. Var så innstilt på å se det..Men den gang ei...[:(]
Ja vi er jo glad det stod bra til der nede/inne.. Å godt det bare var 2 dager den ble flyttet..

Å artig å se hvor mye liv det var der inne..[:D]

ORIGINAL: GoUngen

Heeey
Var det ikke koselig å se den lille da ???
*åå, husker det skikkelig godt*
Hehe, akkurat det samme som han her gjorde førstegangen det, lå me ropa til [:(] Skikkelig kjedelig når man har gledet seg så mye til å se hva det blir  .. det tror jeg [:)] hihi ...

Jo det er kjempe artig å se hvordan det rører seg der inne.. Blir jo så lett rørt jeg da.. Så jeg fikk nå en liten tåre i øyekroken..
Kjipt å ikke se hva det ble ja.. H*N lå jo med beina så godt inntil.. Så det hjalp ikke om man så over eller under...

Jeg tror oxo det er ei lita jente.. Samboere tror det er gutt.. Å de fleste andre oxo tror det blir gutt.. Bare ei venninne av meg som tror det blir jente..
Så det skal bli spennende å se...

Back
Topp