Ul idag :-)

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Var på tidlig ul idag. Allt såg fint ut hitils. Skall tillbacks om 3 uker. Men Enligt jordmor så er eg 10+2 uker. De vill si 1 uke længre æn menstermin. De syns eg var længe men, kan eg ha haft en mensblødning efter eg blev gravid?

Så bra at alt er bra :) du kan ha hatt en festeblødning? Dvs en liten blødning når det befruktede egget festet seg i livmoren :)

Så bra at alt er bra :) du kan ha hatt en festeblødning? Dvs en liten blødning når det befruktede egget festet seg i livmoren :)
Ja men då e den 1 uke efter eggløsning de kan væl ikkje stemma. Eg hade rikelig mens liksom. Men men herligt att allt var fint :-) bara gått å var 1 uke mer :-)

Ul så tidlig kan sette deg både frem og tilbake veldig lett siden minien er så liten. Jeg ville ventet litt før jeg begynte å planlegge ny dato. Jeg ble satt tilbake 4 dager i uke 8, men hun målte 4-5ganger og tok snittet av alle de forskjellige resultatene. Hadde vi tatt den høyeste av dem hadde jeg ikke blitt satt tilbake.

Ul så tidlig kan sette deg både frem og tilbake veldig lett siden minien er så liten. Jeg ville ventet litt før jeg begynte å planlegge ny dato. Jeg ble satt tilbake 4 dager i uke 8, men hun målte 4-5ganger og tok snittet av alle de forskjellige resultatene. Hadde vi tatt den høyeste av dem hadde jeg ikke blitt satt tilbake.
Nei de e væl sant, eg skall tillbacks igjen om 3 uker får se vad jordmor sier da

Back
Topp