Ul idag, og ny termin

Lucky90

Flørter med forumet
Hei :) Da har jeg vært på ul. Alt var fint med den lille. Mm må tilbake om 2 uker pga de ville observere vekstøkningen. Fikk da også ny termin. Gikk fra 7 September til 18 August!! Hele 3 uker, fikk litt sjokk da ja. Men vil fremdeles være litt her inne å snike litt om det er greit? Gled dere til ul alle sammen, det er helt fantastisk :)

Fikk forresten vite at vi venter en GUTT :) Kjempe kjekt med en av hver :)

Gratulerer så mye med en liten guttebass i magenemoticon Koselig du kommer til og titte innom og føge med på oss

Gratulerer så mye med en liten gutt i magen!! Jeg har vert på ultralyd i dag jeg også. Vi venter en liten jente til . Fikk ny tremin 3 sept.

Åy! Så mye som tre uker da! :O Mindre ventetid da! :D Gratulerer med velskapt gutt i magen! Gøy med en av hver! :) Fikk nett vite at vi venter jente, så da får vi også en av hver! :) Jeg som var skrååsikker på at det var gutt i magen denne gangen også! :P

Tusen takk alle sammen :) Vi var helt sikre på at det var jente, men der tok vi feil. Lillegutt var ikke sjenert av seg hvertfall :p Vi var heldige med at vi ble flyttet "rett"vei da :) bare glad til at det blir mindre ventetid :)

Oj, 3 uker! Så deilig da. Kan det stemme ifølge EL - har du vært usikker på termin, eller var du sikker i din opprinnelige termin?

Gratulerer med en liten prins på vei! Artig å bli satt 3 uker tilbake då, 3 uker "mindre" å gå gravid då :) Med meg er det omvendt, tror selv at jeg er 3 uker mer på vei enn tidlig ultralyd viste, så blir artig å se på ordinær ul om jeg har rett. Og så lurer jeg på det samme som hun over, var det utifrå tidlig ul at de trodde du egentlig var 3 uker mer på vei eller var det din beregning?

Grattis med guttebaby i magen =)

Jeg hadde regelmessig mens og ganske sikker på når jeg hadde den sist. Så eneste jeg kan tenke meg er at den siste mensen kanskje var da babyen festet seg.

mammatil2prinsesser skrev:
Gratulerer så mye med en liten guttebass i magenemoticon Koselig du kommer til og titte innom og føge med på oss

Back
Topp