Ul idag kl 10.00 *oppdatert*

babytutta

Forumet er livet
eller i mårra da, har ikke lagt med enda. men er ikke mange timene til jeg skal opp igjen.sitter nå å grubler som vanlig. skal kjøre sambo på jobb til kl 8, slik at jeg har bil til sykehuset. men må jo opp kl7 å medisineres først[:D] håper det så langt viser pos resultat. er på stikkedag 6 i morgen..

------------------------------

hei.er nå hjemme.
hadde 6 folikkler på høyre side, og 8 på venstre...åssen høres det ut da?
de var alle i underkant av 1 cm, og han såg slimhinna mi å alt såg veldig bra ut sa han.

snakka med haukeland nå, svara ble faxa dit. jeg skal øke dosen til 150 ie, altså 50 ie til i døgnet.har allerede satt 50 ekstra for i dag. så får vi se på ul torsdag hva de sier. men hun jeg snakka med sa at resultatet var bra, 14 stk, og vi fikk håpe det ble egg i alle[:)]
jeg spurte om hun kunne si noe om det ble uttak mandag, men det var umulig å si. hun mente kanskje at det ble utsatt et par dager, da de kanskje trengte litt ekstra tid,siden de var litt små.. men men vi får se. blir nok neste uke uansett får vi tro[:D] åhhhh så jeg gleder meg til neste uke, og jeg er ruger[:D] tjohei[:D]

andre som har hatt så tidlig ul som dag 6?? på så lav dose?? i tilfelle vil jeg høre erfaringer[:)]

ønsker deg masse lykke til[:D] håper det er masse egg inni der[:D]

sååååååååååååå bra då[:D] kor lenge skal du stikke no då?

ja tenk at i neste uke kan du være ruger,og om ca tre uker kan u faktisk ære gravid[:)]

har du tenkt på det?????[:D]

meg og samboer snakket om dette i går. hann lurte på om eg visste korti sånn ca det blir egguttakk.....neeeeeeeee sier eg,vi får vente te torsdag,får vel vite masse då[:D]

snakk om å ta en ting av gangen her hihi[:D]

må bare tilføye det at eg syntes at der er så vannvittig kjekt at vi to ligger så veldig likt i løypa[:D]

ja jeg velger å tro at dette er bra. blir det ikke uttak mandag så blir det nok onsdag...men går for mandag vi[:)]
får mere svar torsdag, det skal bli digg. litt vanskelig med sambo som må ha fri fra jobb, men ikke kan helt si sikkert hvilke dager,hehe,de må nok lure på hva han skal ja[:)]

håper alle vokser seg fine og store...vil ha masse goe fine gullegg[:)]

ja kos med oss vilsågjerne, så likt da.

Lykke til dette høres jo kjempebra ut da.

Det hørtes kjempebra ut[:D]
Jeg har ikke hatt, men skal ha UL på dag 6, med 100IE... Men, det visste du vel[;)]

14 egg hørtes jo bra ut da[:)] 
håper alle vokser seg store til neste uke da[:)] er vel 18-19mm de bør være ved uttak
om eg ikke husker feil[8|]
masse lykke til[:)]

er det egg i alle da? er vel det man må satse på da..
håper da det-
hva som er vanlig lissom? tomme folikkelposer eller hva det var. er ikke helt skikkelig inne i dette jeg.
men 14 er bra, håper alle blir store å fine[:D]

men var jo variert str på de da, men håper på flest mulig. har på følelsen at uttak blir utsatt et par dager..men det går vel bra..[;)]

ORIGINAL: babytutta

håper da det-
hva som er vanlig lissom? tomme folikkelposer eller hva det var. er ikke helt skikkelig inne i dette jeg.

men var jo variert str på de da, men håper på flest mulig. har på følelsen at uttak blir utsatt et par dager..men det går vel bra..[;)]

Jeg er egentlig litt usikker på om jeg skal gi deg en statistikk på dette men det fins faktisk det også, men det er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne så du må ta dette med en klype salt:
Det er egg i ca 80% av alle eggeposer/folliker (husk dette er et gjennomsnitt) jeg hadde 100% av de jeg fikk.
75% av de eggene som er av riktig størrelse blir befruktet - jeg hadde 100% befruktning (husk her varierer det mye)
Av dette igjen så blir nå er jeg litt usikker var det 75% av de befrukta eggene av bra kvalitet til insetting - jeg hadde også 100% her.

Så helt teoretisk 14 folikker, 10-12 egg er av riktig størrelse som du får tatt ut, du får 9 befrukta og 7-8 blir av bra/brukbar kvalitet til insetting. Og dette høres jo helt teoretisk ut kjempe bra for mine ører.

Men vær så snill og ikke legg alt for mye i denne statistikken, en statistikk er ikke en god samenlignin for de som kommer uheldig ut drar ned statestikken i forhold til de som skorer bra på kvalitet.
Husk det er kvalitet som er mest viktig her

ORIGINAL: twinanne

håper da det-

Jeg er egentlig litt usikker på om jeg skal gi deg en statistikk på dette men det fins faktisk det også, men det er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne så du må ta dette med en klype salt:
Det er egg i ca 80% av alle eggeposer/folliker (husk dette er et gjennomsnitt) jeg hadde 100% av de jeg fikk.
75% av de eggene som er av riktig størrelse blir befruktet - jeg hadde 100% befruktning (husk her varierer det mye)
Av dette igjen så blir nå er jeg litt usikker var det 75% av de befrukta eggene av bra kvalitet til insetting - jeg hadde også 100% her.

Så helt teoretisk 14 folikker, 10-12 egg er av riktig størrelse som du får tatt ut, du får 9 befrukta og 7-8 blir av bra/brukbar kvalitet til insetting. Og dette høres jo helt teoretisk ut kjempe bra for mine ører.

Men vær så snill og ikke legg alt for mye i denne statistikken, en statistikk er ikke en god samenlignin for de som kommer uheldig ut drar ned statestikken i forhold til de som skorer bra på kvalitet.
Husk det er kvalitet som er mest viktig her

musikk i mine ører[:D]

hehe.neida har fingern i jorda, men satser på alt går som det skal, å vi får mange flotte befrukta egg.

ORIGINAL: VilSåGjerne

ønsker deg masse lykke til[:D] håper det er masse egg inni der[:D]

takk takk[:)]

ORIGINAL: Ivara

Ikke at jeg har greie på dette, men det høres jo bra ut med 14 egg.

Lykke til videre! [:)]

nå er det ikke 14 egg ,men follikler... men håpet er jo at det er 1 egg i hver og alle vokser seg store og fine..slik at det blir 14 egg.[:)]

Ikke at jeg har greie på dette, men det høres jo bra ut med 14 egg.

Lykke til videre! [:)]

nå er det ikke 14 egg ,men follikler... men håpet er jo at det er 1 egg i hver og alle vokser seg store og fine..slik at det blir 14 egg.[:)]

Okei. Takk for oppklaringen [;)]
Er så mye jeg ikke vet, men prøver  å være støttende allikevel. Kan få litt rare utslag her og der [&:][:D]

Da håper vi det utvikler seg til 14 flotte egg! 

takk takk[:)]

Back
Topp