UL idag :D

Mumfie

Elsker forumet
Vi har vært på UL idag![:D] Var så herlig å få se den lille igjen! Var så utrolig nervøs på morran idag at jeg holde på å spy! Men heldigvis var alt bra! [:D] Og vi får en liten GUTT!![:D]
Fikk ny termin også da, 29 desember. Men satser fortsatt på en januarbaby[:)]

Termin på min bursdag da [:D][:D] Gratulerer med prins....

Gratulerer så mye!!

Moro med en liten prins da !
GRATULERER
[link=http://www.clker.com/clipart-14491.html][/link]

Gratulerer så masse med prins i magen[:D]

Tusen takk alle sammen! :D
Da var det bare å begynne å tenke på guttenavn da.. Syns guttenavn er utrolig vanskelig!

Godt at alt var bra - og gratulerer med en gutt [:D]

Enig i at guttenavn kan være utfordrende, men dere har jo god tid til å diskutere fortsatt.

huff skjenner igjen den følelsen, sånn hadde jeg oxo det når jeg skulle på ul for føste gang med første ungen min, hadde jo masse  tanker i hode mitt, hvordan det går med den, tenk om noe er galt, er det nok forstevann, slår hjerte som den skal osv..

sånn kommer jeg nok til å være når jeg skal på ul denne gangen oxo.. er sikkert helt normalt[:D]

men  bra at det  var alt bra med bebyen, å gratulerer så mye med  en gutt <3

ORIGINAL: jabuka

huff skjenner igjen den følelsen, sånn hadde jeg oxo det når jeg skulle på ul for føste gang med første ungen min, hadde jo masse  tanker i hode mitt, hvordan det går med den, tenk om noe er galt, er det nok forstevann, slår hjerte som den skal osv..

sånn kommer jeg nok til å være når jeg skal på ul denne gangen oxo.. er sikkert helt normalt[:D]

men  bra at det  var alt bra med bebyen, å gratulerer så mye med  en gutt <3

Uff ja, helt forferdelig. Tenkte på alt mulig som kunne være galt. Så til slutt måtte jeg bare legge meg ned, og prøve å slappe av.
Hadde gått å gleda meg i flere uker, og plutselig så snudde det. hehe
Men heldigvis var alt bra da[:D]
Og godt å høre at det ikke bare er meg [:)]

Gratulerer så mye med gutt i magen[:D]

Back
Topp