UL idag, 13+2, fikk se kjønn!

lanjelin

Forelsket i forumet
Overskriften sier det hele! :D Ble satt frem 2 dager, til 13+2 og ny termin 07.07.17. Lille frø var frisk og rask, spellet fælt inni der, men aaalt var som det skulle <3 Var ikke vanskelig å se, og jordmor var ikke litt usikker en gang, at her var det pung og "tut"! :D En liten gutt da gitt :) Kjempestas, da vi har jente fra før. Men jeg hadde så utrolig jentefølelse, hehe. Handler ikke noe før etter oul, som er 09.02, just in case :) Men mannen kjøpte ett søtt body/bukse sett i blått som mini fikk åpne da vi fortalte henne om babyen i dag, helt herlig! :D

Herlig å få se disse små og så gøy de så kjønnet allerede:happy:
Vi var også på ul i dag, ble satt tilbake fra uke 13+3 til 12+5.
Hun mente det kunne være en gutt men hvordan hun så det aner jeg ikke...:D
Så venter til Oul før jeg egentlig tenker mer på det, og for vår del var det å se at så bra ut veldig viktig da vi har gått i 2,5 uker å ventet på henvisning etter tidligere ul der det var uvisst rundt nakkefold.
Heldigvis så alt fint ut og nakkefold var godt innenfor det normale:Heartred
Det er en fin tid vi har foran oss, gleder meg masse:joyful:

Overskriften sier det hele! :D Ble satt frem 2 dager, til 13+2 og ny termin 07.07.17. Lille frø var frisk og rask, spellet fælt inni der, men aaalt var som det skulle <3 Var ikke vanskelig å se, og jordmor var ikke litt usikker en gang, at her var det pung og "tut"! :D En liten gutt da gitt :) Kjempestas, da vi har jente fra før. Men jeg hadde så utrolig jentefølelse, hehe. Handler ikke noe før etter oul, som er 09.02, just in case :) Men mannen kjøpte ett søtt body/bukse sett i blått som mini fikk åpne da vi fortalte henne om babyen i dag, helt herlig! :D
Så koselig, gleder meg til å kunne se kjønn selv❤
Jeg har samme oul dato som deg fikk jeg vite idag:D

Så koselig!! :D

Utrolig herlig å se knøttet sprelle og bevege seg, pluss sutte på tommelen! Haha :D Viktigste for meg var å se om det enda var liv, og om det var friskt og raskt :) Men når hun plutselig spurte om vi ville vite, klarte vi ikke si nei gitt :D Meget dyktig og så nøye! Fornøyd :D

Back
Topp