Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer Har du hatt noe blødninger eller noe siden du fikk ul på en søndag?
Åh, da skjønner jeg. Veldig trist at du har mistet så mye, og ikke minst så sent. Men fint at du følges godt opp av en lege som tar deg på alvor Og gratulerer igjen med at alt er bra med den lille. Satser på at du kommer deg helt i mål denne gangNeida. Jeg følges godt opp pga en dødfødsel i uke 35 og 3 SA siste året. Legen jeg går til på sykehuset har hatt ferie i tre uker. Så hun satt meg opp på første mulighet hun hadde
Neida. Jeg følges godt opp pga en dødfødsel i uke 35 og 3 SA siste året. Legen jeg går til på sykehuset har hatt ferie i tre uker. Så hun satt meg opp på første mulighet hun hadde
So koslig å høyre at alt var bra! Mista sjølv seint og skal på ul i måro! Grua meg og glede meg samtidig No må de være mars baby på ossNeida. Jeg følges godt opp pga en dødfødsel i uke 35 og 3 SA siste året. Legen jeg går til på sykehuset har hatt ferie i tre uker. Så hun satt meg opp på første mulighet hun hadde