Ul idag. 12 uker :D

Gratulerer :D Har du hatt noe blødninger eller noe siden du fikk ul på en søndag?

Neida. Jeg følges godt opp pga en dødfødsel i uke 35 og 3 SA siste året. Legen jeg går til på sykehuset har hatt ferie i tre uker. Så hun satt meg opp på første mulighet hun hadde ;)

Gratulerer. :)

Neida. Jeg følges godt opp pga en dødfødsel i uke 35 og 3 SA siste året. Legen jeg går til på sykehuset har hatt ferie i tre uker. Så hun satt meg opp på første mulighet hun hadde ;)
Åh, da skjønner jeg. Veldig trist at du har mistet så mye, og ikke minst så sent. Men fint at du følges godt opp av en lege som tar deg på alvor :) Og gratulerer igjen med at alt er bra med den lille. Satser på at du kommer deg helt i mål denne gang :)

Gratulerer!
Så bra du får god oppfølging :happy::happy:

So koslig å høyre at alt var bra! Mista sjølv seint og skal på ul i måro! Grua meg og glede meg samtidig :) No må de være mars baby på oss:)

Back
Topp