UL i uke 6 eller 12?

Onskebarn

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Oktobergull 2022
Noen som har erfaringer om TUL?
Når var dere og hva anbefaler dere?

Har tidligere vært i uke 12, men vurderer uke 6 denne gangen. Mye fordi jeg kan få den som en del av utredningen og at vi får se et bankende hjerte før vi sier det ut til noen :love017
Jeg vil deøye lengst mulig før jeg går til lege/jordmor da vi ønsker å holde hemmeligheten for oss selv en stund:love7

Pga alderen min tror jeg at jeg nå har rett på tidlig, i ca uke 12, men etter å ha mistet sist måned, kjenner jeg veldig på behovet for å se at hjertet banker, så godt mulig det blir en tidlig ultralyd privat.

Med forrige var vi på en tidlig, fordi vi var så usikre på når jeg var blitt gravid, og med første hadde jeg tilfeldigvis en gynekologtime kort tid etter jeg fant ut at jeg var gravid, så da fikk jeg se et hjerte som akkurat hadde begynt å slå på innvendig ultralyd.

Veldig betryggende å se at hjertet var i gang, såvidt jeg har lest øker da sannsynligheten for at det går bra kraftig.

Vi skal ha uke 6, 8, 13, 15/16 før OUL :)

Uke 6 er privat aå mannen får vært med
Uke 8 er på klinikken (IVF)
Uke 13 privat hos Lundring
Uke 15/16 og resten på sykehuset

Vi skal ha uke 6, 8, 13, 15/16 før OUL :)

Uke 6 er privat aå mannen får vært med
Uke 8 er på klinikken (IVF)
Uke 13 privat hos Lundring
Uke 15/16 og resten på sykehuset
Heldige:Heartred

Føler at keg må velge mellom uke 6 og 12:wideyed:

Har lyst å gå i uke 7/8 for å se at alt er greit slik at nærmeste familie kan få vite og igjen i uke 14 eller 15 for forhåpentligvis vite kjønn :angelic::angelic::angelic:

Har lyst å gå i uke 7/8 for å se at alt er greit slik at nærmeste familie kan få vite og igjen i uke 14 eller 15 for forhåpentligvis vite kjønn :angelic::angelic::angelic:
Jeg heller også mot uke 6 for å se at det virkelig er liv før vi forteller det til noen :rolleyes:

Back
Topp