UL i uke 5-6

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
hei dere! Jeg skal på ul i neste uke for å bekrefte svangerskap i livmoren etter tidligere exu, er da 5+5 uker på vei ca. Har nå lest litt på det o store internett og kjenner jeg bekymrer meg litt for at de ikke kommer til å se noe :/ Noen med erfaringer? Forventer absolutt ikke å se hjertet, men bør de ikke kunne se noe i livmoren?

hei dere! Jeg skal på ul i neste uke for å bekrefte svangerskap i livmoren etter tidligere exu, er da 5+5 uker på vei ca. Har nå lest litt på det o store internett og kjenner jeg bekymrer meg litt for at de ikke kommer til å se noe :/ Noen med erfaringer? Forventer absolutt ikke å se hjertet, men bør de ikke kunne se noe i livmoren?

Var på ul 6+3. Viste seg at jeg var 6+0, og kunne se fosterannlegg og svake antydninger til hjerteslag.
Var igjen på ul en uke senere og ble målt til 7+1, og så tydelig hjertet da :)
Ikke bli bekymra om du ikke ser noen hjerteslag, men noen får se så tidlig også :)

Tror de skal kunne se fosteranlegg og pose(?) når jeg var på tul i mitt forrige sv.skap så var jeg i starten av 6uker og da slo hjertet. :-)

Var på ul 6+3. Viste seg at jeg var 6+0, og kunne se fosterannlegg og svake antydninger til hjerteslag.
Var igjen på ul en uke senere og ble målt til 7+1, og så tydelig hjertet da :)
Ikke bli bekymra om du ikke ser noen hjerteslag, men noen får se så tidlig også :)
Okei, takk for svar! Viktigste for meg er å se at det er noe der med tanke på exu, men det gjør de vel mest sannsynlig? Lest så mye på nett om folk som har kommet og ikke sett noe så sent så blir litt bekymret :o

Okei, takk for svar! Viktigste for meg er å se at det er noe der med tanke på exu, men det gjør de vel mest sannsynlig? Lest så mye på nett om folk som har kommet og ikke sett noe så sent så blir litt bekymret :eek:

Ja, det bør være mulig å se fosterannlegg :) men har også lest om dem som ikke kunne se det, men fikk se en levende sak en uke etterpå!

jeg var nylig på tul og var da 5+5 og da såg vi ikke tegn til graviditet i det hele tatt. skal på ny ul i morgen og er da 6+1. håper å få se noe da.

ikke i følge legen. og utifra flere kommentarer her inne så er det flere som har opplevd det. kan være for tidlig til å se noe.
Hm, da tror jeg man er kortere på vei. Er vel antydning til noe der når man nesten er kommet til uke 6 i de aller fleste tilfeller. Håper du tok innvending?

Hm, da tror jeg man er kortere på vei. Er vel antydning til noe der når man nesten er kommet til uke 6 i de aller fleste tilfeller. Håper du tok innvending?
tok innvendig ja. blodprøven min viste verdier på 450 å legen sa det stemte utifra hvor langt jeg var kommet. så ikke vet jeg

Ikke la deg stresse av at dere ikke ser hjerteslag i alle fall :) Hvis alt ser ut til å være på riktig plass så må du slå deg til ro med det så lenge!

Ikke la deg stresse av at dere ikke ser hjerteslag i alle fall :) Hvis alt ser ut til å være på riktig plass så må du slå deg til ro med det så lenge!
Ja. Det forventer jeg ikke. Så lenge jeg ser embryo på riktig plass i livmoren er jeg fornøyd. Men redd for å ikke finne noe overhodet, men sjansen for det er vel ikke så stor heldigvis ❤️

Her kunne de se fosteranlegg, fostersekk etc, og en liten prikk som var foster, men ikke hjertelyd, var da 6+1 ;) Var nå på tirsdag :)

Samme grunn som deg.
Og dette fikk jeg se 5+3 :)

Back
Topp