ul i uke 32

lisj jentå

Blir kjent med forumet
Hei
Til dere som har vært på ul nå i ue 32 eller rundt der.
Jeg skal i morgen pga morkaken min lå så langt nede sist, så nå ville de at jeg skulle komme tilbake for en sjekk.
Jeg har bestandig ligget veldig høyt på den "mage" målingen, husker ikke helt hva det heter igjen, å nå på siste legekontroll, fikk jeg beskjed om at hode hadde festet seg, å d ,mente han var litt tidlig, med tanke på at jeg da hadde 9 uker igjen til termin....så det jeg lurer på, hva får vi vite på denne ul?kan terminen bli forandret denne gangen?
sist jeg fikk kom hun 13 dager før tiden, så jeg har et håp om å få før tiden nå også:) men kjenner jeg blir litt stressa, for jeg har ikke begynt å ordne til noe enda:(

Hei du. Terminen blir nok ikke forandret på denne ul. Det er mest for at jordmoren skal måle babyen og ser om den ligger etter kurven. En såkalt vekstestimering. Og så for å se om det er mye fostervann og hvordan morkaken ligger. Også får du jo se lillebabyen en siste gang før den kommer ut;)

Lykke til og håper du fikk svar på noe av det du lurte på;)

Dette lurer jeg på også. Jeg har i utgangspunktet ikke tenkt dra på flere UL - men er ganske sikker på at UL-terminen ikke stemmer.
Rett og slett fordi jeg ikke får det til å gå opp... hadde det slik med første også - og han kom 36+4 - etter ul-termin, men etter min menstermin ganske nøyaktig. Så jeg forbereder meg heller på at det kan skje før[:)] Du kan jo altids bare spørre når du er der? Lykke til[:)]

Back
Topp