UL i uke 21

*Fie og Rangen*

Forumet er livet
Fikk brev om det i går fra AHUS, æsj det kjennes usannsynlig lenge til altså. Sist var jeg i uke 18 og synes det var kjempelenge å vente.

Synes det var seint jeg, men sykehuset har en policy om at man skal komme inn rundt uke 18 og før uke 22. Så er jo innenfor, men allikevel. Grr...Andre som har fått så seint?

Har ikkje fått innkallelse enda eg, sida legen glemte å sende henvisningen til dei[:-][:-]

ikke før uke 21? Kan godt forstå du synes det er lenge til!!

Trodde det var slik at man skulle inn en gang i mellom uke 17 og 19, jeg...!

Jeg knabba med meg henvisningen på 1 kontroll hos legen, jeg- kjørte innom gynekologen og fikk time på stedet :-) Jeg skal i uke 17+6

Ikke kommet så langt som til første kontroll enda jeg da, men den er allerede neste fredag!!

Jeg skal tigge til meg litt tidlig kontroll og oppfølging tror jeg, er ikke mer enn 3 mnd siden jeg opererte ut en del av livmorhalsen pga forstadiet til kreft.. Var igrunn ikke planlagt å bli gravid så fort, men hun jeg pratet med på legekontoret når jeg bestillte time sa det ikke skulle være noe problem da.. men dog, litt nervøs.. Det var vel igrunn en avsporing men men.. ;)

Back
Topp