Ul i uke 12.

IAmMine

Glad i forumet
noen som har vært? Blir det litt tidlig? har egentlig bestilt time i uke 15 men magen min begynner å bli stor! (Nr3) og jeg sliter med å skjule det. Jenta på 6 klappa meg på magen igår og sa "tror jammen du har fått deg en baby inni der!" Hehe
Og kjenner jeg har et behov for å få bekreftet liv og forhåpentligvis friskt forster før jeg forteller til kommende storesøsken

noen som har vært? Blir det litt tidlig? har egentlig bestilt time i uke 15 men magen min begynner å bli stor! (Nr3) og jeg sliter med å skjule det. Jenta på 6 klappa meg på magen igår og sa "tror jammen du har fått deg en baby inni der!" Hehe
Og kjenner jeg har et behov for å få bekreftet liv og forhåpentligvis friskt forster før jeg forteller til kommende storesøsken

Ul i uke 12 høres passe ut :)

Alt fra uke 7 passer fint. Så uke 12 er jo perfekt. Fosteret er sikkert hele 4 cm allerede.

Jeg har sett babyen min to ganger allerede :) På legetime siden legen min har ul-apperat.
Skal på vanlig UL i morgen, da er jeg 13+1. Så UL for deg nå er innafor asså :)

Jeg var på organrettet tul med førstemann mellom uke 12-13. Jeg fikk enormt med informasjon om alt av organer (og kjønn). Mannen min og jeg opplevde denne ul som langt mer givende enn oul, men det skyldes nok hovedsakelig personene som gjennomførte ul. På den i uke 12-13 var vi hos en som er spesialisert innenfor tul, og han tok seg veldig god tid til å forklare. Oul var gjennomført på 3-4 minutter.

Jeg vil absolutt anbefale ul i uke 12-13:) Jeg ser forresten på en del sider at organrettet ul anbefales fra uke 11-14, så uke 12 er jo da perfekt:)

Last edited:
Back
Topp