Ul i uke 12

Søtnos*

Glad i forumet
Foregår innvendig eller? Sambo skal være med meg denne gangen  heldigvis

Jeg var på ul i uke 8 +2, da var det utvendig. Var igjen på ul i uke 9 +1, da var det innvendig, men det var pga sjekke blødninger. Jeg tro de fleste ul i uke 12 foregår utvendig, men igjen så kommer det kanskje ann på hva en skal sjekke:)

hadde utvendig ul sist gang i uke 11:-)

Sist gang hadde jeg ingenting å forholde meg til, så fikk tidlig ul av den grunn. Og han jeg var til ville prøve utenpå først og da fikk vi se en liten krabat som sprellet vilt:-) og 7 uker senere så vi at d var ei lita tulle:-)

så d går an begge deler:-)

Sist hadde vi ul i uke 11, den var utenpå, så tror de tar utenpå når man har kommet seg rundt de ukene der...

Jeg har hatt innvendig i uke 6, 8, 9 og 10, i uke 12 skal vi derimot ha utvendig :) Det blir fint!!

Jeg fikk beskjed av fastlegen min om at det var utvendig da jeg skulle i uke 10. Men legen som tok UL på meg sa det var altfor tidlig å ta det utvendig, hvis vi ville se alt! Så jeg fikk innvendig da. Når det er sagt, så var det absolutt ikke hverken ubehagelig eller vondt! Og vi fikk sett barnet svært tydelig!!   Gled deg uansett!!

doktaren her prøva alltid utpå, og om han ikkje ser noko da tar han innvendig.. Skulle egentleg når eg var 8 veker på veg, og hadde da vårte utvendig, evt innvendig om han såg lite.. 

No skal eg i veke 11+6 og er 98% sikker på at det blir utvendig:-)

var på UL nå i uke 8, fikk da utvendig :)
Var på UL i uke 10+4 sist, og det var også utvendig :)

Legger til et svar ekstra her jeg Har litt å si om man er overvektig også, hvis man har en del magefett ser de bedre innenfra, men når det er sagt fikk jeg likevel utvendig i uke 11 sist, selv om jeg var/er overvektig. Denne gangen er magen min veldig forandret (selv om jeg veier 10 kg mindre) så kan godt hende en ul i uke 11 hadde gitt best resultat innvendig...

Back
Topp