UL i uke 12

~miluna~

Forumet er livet
Skal til UL når jeg er mellom uke 12 og 13... blir det da innvendig eller utvendig UL??? [8|] håper på siste!!!!! [:o]
 
Det varierer fra person til person og livmor til livmor.. Noen har den høyt oppe i uke 12, mens noen har den langt nede.. Men innvendig er ikke så ille, å når du ser barnet ditt det på skjermen så er hele greia glemt[:)]
 
Jeg hadde utvendig 11+4 - vi så en liten krabat klart og tydelig...
Lykke til - UL er GØY !!
 
Jeg hadde utvendig i uke 8 og vi så veldig bra.
 
Jeg hadde utvendig i uke 12..... Var kjempelett å se, og kunne se hele babyen samtidig liksom... Nå er den så stor at jeg bare så litt av den av gangen liksom..... Pass på å be om bilde[:)] Det er det eneste hel-profil bildet vi har, og det er moro å ha[:)]
 
oki takker, da ble jeg litt letta ;) tenkt å ta med meg gubben og da ere ik så fett at han ska se meg ligge å sprike med en dildolignende gjenstand som blir ført inn av et annet mannfolk! [&:]
 
Hehehe.. God beskrivelse[:D] Jeg hadde samboern min med, å ingen av oss brydde oss noe særlig.. Han synes mest synd i meg å lurte på om det virkelig var nødvendig å stikke den sååå langt inn! Han er jo kjæresten din for en grunn å jeg regner med at han har rota der nede mer enn en gang[8D]
 
Back
Topp