Ul i uke 12 <3

eiamor

Flørter med forumet
Jeg lurer på om det er noen andre her inne som skal vente med Ul til de er rundt 11- 12 uker ?

Jeg har ikke fått time før i juli på innvendig Ul og da er jeg ca 11 - 12 uker på vei før jeg får se spiren første gang :)
Kjenner jeg gleder meg noe helt sinnsykt <3 Men jeg har vurdert å dra på volvat mange ganger nå , men lurer på om jeg virkelig skal klare å holde meg ... Derfor lurer jeg på om det er noen andre jenter her som skal vente ,, eller om de aller fleste har vært der allerede :)

Føler lissom at jeg går glipp av noe siden ikke jeg skal dit før , men håper jo at alt er bra og at jeg ser lille spiren min i juli :) og håper jo selvfølgelig at jeg ser et bankende hjerte !!! Guuud så spennende dette er jenter :)

Ha en fin lørdag :)

Jeg regner med at jeg ikke skal på ul før i uke ca 17-18. Har ikke noe grunn til å reise dit før så...

Siden jeg har mistet så mange ganger, får jeg ul hver 14 dag for å se at babyn vokser som den skal... så jeg har to ul til, fram til jeg er i uke 12... så etter dette blir det vel hver 4 uke til jeg er i uke 26, vis jeg ikke husker helt feil...

men er bare sååå kost å se babyn <3 så hadde jeg vært deg... hadde ikke nølt med å dra til volvat hihi... koste ha det koste vil, sier bare jeg haha

Back
Topp