UL i uke 11+3

Miniii

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Hva kan jeg forvente at de sjekker? Utfører de innvendig eller utvendig UL?
 
Hva kan jeg forvente at de sjekker? Utfører de innvendig eller utvendig UL?

Det kommer helt an på stedet du skal til. Både i mitt forrige og i dette svangerskapet, har jeg utelukkende hatt utvendige UL fra uke 6.

Det er i utgangspunktet litt tidlig å se etter kromosomfeil og andre sykdommer hos fosteret, samme med kjønn. Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt å utsatt timen med minst 4 dager :angelic:
 
Sniker fra september.

Jeg hadde tul 11+3 dette svangerskapet. Prøvde først med utvendig ul først. Mini lå veldig dypt i bekkenet, så ble vanskelig å få gode bilder, så da byttet vi til innvendig slik at vi fikk sett bedre.

Hos oss gjettet gyn på kjønn da vi var der, basert på NUB-teorien. Viste seg å stemme! :)
 
Sniker fra september.

Jeg hadde tul 11+3 dette svangerskapet. Prøvde først med utvendig ul først. Mini lå veldig dypt i bekkenet, så ble vanskelig å få gode bilder, så da byttet vi til innvendig slik at vi fikk sett bedre.

Hos oss gjettet gyn på kjønn da vi var der, basert på NUB-teorien. Viste seg å stemme! :)
Kunne gyn se andre ting også? Eller var det for tidlig? :)
 
Hva kan jeg forvente at de sjekker? Utfører de innvendig eller utvendig UL?
Sniker

Jeg var 11+4 og gyn sjekka neseben, nakkefold, at ryggraden var hel og at hjertet og hjernen så ok ut. Jeg fikk anbefalt fra ultralydklinikken jeg bruker å gå til å komme i uke 11-12 for sjekk av nakkefold, men ser det står litt forskjellig på nettet :) Prøvde først med innvendig her, men måtte gå over til utvendig og fikk sett mye bedre. En liten minibaby ❤️
 
Sniker

Jeg var 11+4 og gyn sjekka neseben, nakkefold, at ryggraden var hel og at hjertet og hjernen så ok ut. Jeg fikk anbefalt fra ultralydklinikken jeg bruker å gå til å komme i uke 11-12 for sjekk av nakkefold, men ser det står litt forskjellig på nettet :) Prøvde først med innvendig her, men måtte gå over til utvendig og fikk sett mye bedre. En liten minibaby ❤️
Takk :Heartred Blir helt forvirret når jeg søker på nett :bored:Tenker å beholde timen og heller ta en til om jeg skulle være for tidlig ute. Han jeg skal til er sykt dyktig og har jobbet med det i tusen år.
 
Spørs nok ja veldig hvor du er henne! Der jeg går tar han utvendig ultralyd, og ser på nakkefold og kjønn! Han har jo ikke lov og love noe kjønn, men han har hatt rett på meg og absolutt alle mine bekjente som har hvert der, og det er mange:hilarious::hilarious::hilarious:
Vet noen da fortsatt tar innvendig da, så tror det kommer veldig ann på!
 
Hei
Jeg er førstegangsgravid i uke 7+4, har bestilt tidlig ultralyd i uke 13+2. vet dere om det da er mulighet for å få vite kjønn?
 
Hei
Jeg er førstegangsgravid i uke 7+4, har bestilt tidlig ultralyd i uke 13+2. vet dere om det da er mulighet for å få vite kjønn?
Det skal det være da, ja. :)
 
Hvordan er det med utvendig ultralyd når man ikke er så tynn?
 
Hvordan er det med utvendig ultralyd når man ikke er så tynn?

Jeg er ikke så tynn, hadde utvendig ultralyd på 9+5 uten problem. Har i tillegg bakoverliggende livmor, så da er sjansen også mindre for å se godt med utvendig tidlig, men det var ingen hindring :happy:
 
Jeg er ikke så tynn, hadde utvendig ultralyd på 9+5 uten problem. Har i tillegg bakoverliggende livmor, så da er sjansen også mindre for å se godt med utvendig tidlig, men det var ingen hindring :happy:
Takk for svar. Tenkte bestille en ultralyd så mannen kan være med for å se og. Han får jo ikke være med på noe i Bergen føles det ut som.
 
Takk for svar. Tenkte bestille en ultralyd så mannen kan være med for å se og. Han får jo ikke være med på noe i Bergen føles det ut som.
Det er kjedelig :( Mye mannen ikke får være med på her å, men TUL fikk han heldigvis oppleve :joyful: Håper mannen din får være med å :)
 
Back
Topp