Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hei[:)] sniker litt fra februar... bare lurer på om noen av dere har vært på ul i uke 10, og om det i så tilfelle var innvendig eller utvendig?? Jeg skal på det i morgen så er veldig spent[:)][:)]
Var på ul i det jeg trodde var uke 10 (var 9 + 3), da fikk jeg innvendig ul. Det var for lite til å se på utvendig ul. Skal på 12 ukers ul i morgen lurer litt på om det er innvendig eller utvendig....
jeg var på Ul i uke 13 og da fikk jeg først utvendig så innvendig....ble så dårlig bilder utvendig så derfor fikk jeg innvendig,gjor meg ingenting siden jeg fikk se vidunderet vårt klarere[:D]
Takk for svar, da får jeg bare vente og se[:)] går fint å ta innvendig og altså- har gjort det før. og vil heller se babyen min godt[:)] men er ikke så gøy å ligge å blotte seg sånn[;)][;)]
Da har jeg vært der - og det var innvendig da.. [;)] men gikk supert det - var helt fantastisk å se lille spiren min[:D][:D] vinket til oss og hjertet slo som bare det[:D][:D]