ul i uke 10...

Bebibooms

Gift med forumet
inni eller utpå da?[:)][8|]

UTPÅ [:D] Er nesten 100% sikker i min sak, og det er ikke ofte [8D]

var innvendig når jeg var på uke 12 på volvat..
men kanskje forskjellig fra sted til sted?

for i sist svangerskap hadde jeg i uke 12... ble sendt over for jeg følte ingenting i forhold til graviditeten... noe som var helt tullete av meg... for lille spira var i full vekst... hehe... men... da hadde vi innvendig...likte ikke d.... d var på sykehuset... skal på privat klinikk nå... sponset av d offentlige...

Så rart, jeg som trodde jeg var sikker i min sak. Men jeg tok tidlig ul forrige sv.skap, husker ikke nøyaktig hvilken uke, var mindre enn 10 uker, og da ble det utvendig og var et godt bilde...tror det varierer fra plass til plass. Tror ikke det skal være et problem å ta utvendig når du er 10 uker [:-]

Nå ble jeg usikker, håpa på at det skulle bli utvendig til meg [&:]
Er ikke gira på og få noe stikkende opp i musa mi altså [>:] 
Fysj [:'(] håper på utvendig  !!

Fikk innvenig ul fredag forrige uke,merket ingenting.Det gikk fort og legen var kjempe flink og fikk meg til å slappe veldig av[:)]

*sniker fra januar* jeg var på UL i dag 9+1 og det gikk kjempe fint med utvendig [:D]

jeg var i uke 6-7 og 10 forrige gang og hadde utvendig begge gangene... enda ul-apparatet til legen er fra før krigen [8D]

har ikke lyst på innvendig... redd for å kludre d til inni der...[&o]

ORIGINAL: Bebibooms

'kludre til'?? så langt inni tar de ikke den dingsen altså.. [8D]

ORIGINAL: Alvani

ORIGINAL: Bebibooms

'kludre til'?? så langt inni tar de ikke den dingsen altså.. [8D]

vet jo det, har jo tatt sånt opplegg hundre ganger før... ikke hundre,men mangen... men blir litt skeptisk lissom... vet ikke... rar tankegang kanskje..

forskjellig fra sted til sted.. har selv hatt utvendig i dag.. men det er vanligere med innvendig

Back
Topp