M
mrspurple
Guest
noen som vet om en bra plass som ikke koster halve skjorta?? =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er forresten veldig flink og har veldig gode apparater. Hun har jobbet på fødepoliklinikken på sus
Termin 13.februar med første frøet![]()
Eeh what?? Hatt dårlig erfaring med henne? Fortellsorry, men den dama skal jeg IKKE til igjen![]()
Eeh what?? Hatt dårlig erfaring med henne? Fortellmerkelig hvor forskjellig erfaring folk kan ha hehe.
Off såpassJAhun skulle gi meg 3D ultralyd med mini.. ikke tok hun bilder som var knallfine, hun klaga hele tia på at hun lå feil og at hun ikke fikk tatt gode bilder, men hallo, var jo så masse fine bilder der som hun kunne tatt! og cd'en som vi fikk med funka ikke, vi fikk tilsendt ny 3 ganger, men den 3 kom aldri frem, så sa hun at hun skulle sende igjen, men igjen ingen cd... vi reiste 1,5 time hver vei og betalte 900 for noe som nesten var helt unødvendig... gav oss ingen god opplevelse nei!
Off såpassså kjedelig da
jeg var der jo bare nå, har ingen annen erfaring så jeg hadde ikke så høye krav i forhold til å se et lite frø uansett hehe. Men kanskje jeg skal revurdere den UL i uke 13 som jeg har bestilt hos henne da..
Ja jeg får vurdere det når detnærmer seg. Er jo heldigvis en god stund til endavet om mange som er super fornøyde, kan jo hende hun bare hadde en dårlig dag, men det at hun sender avgårde cder der filmene ikke funker, er dårlig, så om du skal ha med film så ville jeg kanskje revurdert.. =) vi prøvde cdene på både mac og pc, ingenting funka..
De 5 jordmødre?Jeg skal gi en update om hvordan hun er når jeg har vært der neste uke. Hun virket veldig hyggelig på tlf hvertfall![]()
De 5 jordmødre?
OkiStemmerKarin heter hu jeg skal gå til
Nr. 2 er på vei ~ 20. Februar 2014
Okigi en liten oppdatering da ja