UL i Oslo

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Er det noen som kan anbefale en plass for privat UL i Oslo? Det er jo en del å velge mellom og jeg vil selvfølgelig at det skal være dyktige fagfolk som kan mer enn å bare printe ut bilder etter timen :)

Skal bestille time i midten av januar når jeg er 9-10 uker på vei. Det er vel ikke for tidlig for å oppdage om noe er feil?

Hm på Majorstua klinikken har jeg hørt de er flinke! men om du kan dra et lite stykke anbefaler jeg deg Kvinneklinikken på Jessheim. Martin Lindring. Han fant ut av hjertefeilen til sønnen min i uke 23. Det var første gang han oppdaget den hjertefeilen. Jeg skal til han i uke 13 for full organsjekk.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg skal til Martin Lundring på Jessheim i morgen, har hørt fantastiske ting om han. :)

Så bra, gleder meg! Jeg bor i Bærum, så det er et lite stykke å kjøre.
Men det tror jeg det er verdt.
Sist jeg var gravid var jeg på tidlig UL på Volvat og det var en forferdelig opplevelse.
Fikk omtrent kjeft for at vi kom dit, for det var ikke noe vits i å ta UL så tidlig, må vite. :angry1

Jeg er 8+4 når jeg skal dit i morgen. :)

Har tenkt å bestille time hos han i uke 12 også for en organsjekk og se at alt er bra med lille frøet.
Er det det du skal i februar?

Hei og takk for alle svar! Jeg bor i Oslo, så Jessheim er i aller høyeste grad innen rekkevidde :)

Jeg er 6 uker på vei, og vi tenkte å bestille time i uke 9-10. Heldigvis er julen midt i mellom, for da går tiden litt fortere ;)

Back
Topp