Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei jenter! Vi har bestemt å ta en "frivillig" UL i U12, og da trenger tips og erfaringer. Hvor skal jeg ringe? Har dere opplevd steder der det er bra, kanskje noen tips for hvor vi IKKE skal? Eller er det samme? Takk for alle svar :) Hilsen nysgjerrig førstegangsgravid.
Har vært på Oslo city jeg. Bra bortsett fra sykepleierstudenten i skranken - syrere frøken skla man lete lenge etter gitt.
Men legen var veldig hyggelig.
Ellers var jeg på den på Lysaker på 3D senere i svangerskapet sist - helt topp :)
Og så har jeg vært med en venninne til det gule huset i Moss! Der var det Super hyggelig og litt hyggeligere priser :)
Hjertelig takk for hjelpen :)
Det virker som Lysaker vinner - får se om jeg får time der når jeg vil.
Balderklinikken har jeg ikke hørt om - veldig rart, for det er jo veldig kort vei!
Oslo S har jeg vært i for å ta ut spirallen - deler din erfaring totalt. Egentlig er uhyggelige jenter i skranken noe man kan leve med, men stemningen blir nok litt annerledes :)
For å spørre litt dumt. Jeg har fått time for første kontroll hos ei jordmor. Men de gjør vel ikke UL? Det vil si, hun vil bare henvise meg til en annen senere, med noe ventetid? Da vil jeg heller gå selv, i forkant av første besøket.
Det kommer vel an på om de har utstyret.. Verken legen eller jordmora mi har noe sånt.
Jeg skal bestille med 3D på Lysaker, men det blir etter ordinær UL da så det er jo hundre år til!