UL i morra :)

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Oppdatering:
UL gikk heilt supert :) og magefølelsen med 2 stemte heldigvis ikke. Men den viste en sprell levende lite knøtt med bankende hjerte :) <3
Ble satt fram fra 11+5 til 13+1 !! Tenker jeg blir satt tilbake litt igjen på OUL :p

I morra Kl 12:30 er det endelig tid for tidlig UL. Kjenner jeg både gruer og gleder meg. Har jo hadd en følelse at det kanskje er 2 der, så det skal bli greit å få en klarhet i det ;p
Fikk og innkallelse til OUL i går. Den blir den 30/5, da er jeg 19 uker.

Lykke til :) Spennende å se om det er to da, som magefølelsen sier :)

Masse lykke til, kjempe spennende! :)

Du får oppdatere oss :D

Takk :) oppdaterer i morra e.m.
Tiden går så saaaaakte....

Håper egentlig at magefølelsen er feil, selv om det helt sikkert er herlig å få 2 små gull ;)
hehe her var vi også litt usikker på om det var 2, jeg har alltid ønsket meg tvillinger egentlig så tenkte at jeg sikkert ble skuffet om det var bare 1.
Så jo i går at det var bare 1 og kjente ikke skuffelse en plass for det første ble det så overskygget av den følelsen av å se den vakre, levende babyen sprellende inni der <3 og for det andre kjente jeg faktisk lettelse for vi hadde jo måttet ha ny bil, ny vogn, masse ekstra utstyr hehe men hadde jo vært fantastisk med tvillinger også ;-)

masse lykke til, spent på oppdatering :)

Tror mannen i huset besvimer om det er 2 !! Hadde liksom nok med å overtale han til en til :p

Så spennende :D Lykke til :)

Tror mannen i huset besvimer om det er 2 !! Hadde liksom nok med å overtale han til en til :p

haha, kjenner igjen den ;) har lurt litt på om det skulle være flere inni der jeg også.. men kommer vi på ul og ser to, da tror jeg mannen må bruke litt tid på å glede seg, hehe :P Men om det skulle være to er de absolutt like velkommen, men en overraskelse hadde det jo vært da ;) Har bare hørt ett hjerte, så rekner ikke med en overraskelse for oss :)

Det blir jo veldig spennende å høre i morgen:) Om du har en eller to der inne;)

Masse lykke til i morgen!! Gleder oss til og høre oppdatering!

Jeg var forrige tirsdag. Det var en utrolig opplevelse! 3-D teknologien er utrolig bra! Så jo konturene på ansiktet og alt. Det var også veldig overraskende at de allerede nå kunne se at det var en gutt ;) Masse lykke til i morgen!

Håper du får en hærlig opplevelse uansett om det er en el fler ;)

Hvordan gikk det ?

Back
Topp