UL i morra tidlig!! *oppdatert.. +bilde :)

Sylvia80

Gift med forumet
Og kjenner jeg er rimelig nervøs nå.. tror jeg bare må gå å legge meg så morran kommer fort jeg... Men får nok ikke sove :P Huff, tenk om ikke alt er som det skal.. grøss.. snart er heldigvis denne torturen over.. om 12 timer vet jeg hvordan det står til i magen! Skal inn 09.15.... WISH ME LUCK!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

DA er jeg tilbake! Og der var en liten bamsemums med bankende hjerte!!
Den ble målt til 10 mm, så 7+0 etter måla. Jeg er 7+3 etter menstermin og el-testing, og testa positivt dag 9. Men det betyr ikke noe. Skal på ny UL om 10 dager så ser vi da!
Alt så veldig bra ut denne gangen! Så nå kan jeg senke skuldrene litt enn så lenge.. Kommer til å være dødsnervøs når det nærmer seg neste, da det er rundt den tida det gikk galt sist.. Men gynekologen min er kjempesnill; hvis jeg bekymrer meg, skulle jeg bare ringe, så får jeg komme inn kjapt før den tid.. :)

Så spennende! Lykke til :)

Kjempe spennende! Masse masse lykke til... Jeg er sikker på at alt er tipp topp på ultralyden!

det kommer til å gå sååå bra:) masse lykke til!

Lykke til :) vi skal også i morgen men ikke før 17.30.. :P så må pine meg gjennom hele dagen først :P

Masse lykke til!!!! Skal tenke på deg når jeg sitter 10000 fot over bakken da på vei hjem  Huske å oppdatere oss da :)

Titter innom å ønsker deg masse masse lykke til! :-)

Lykke til!! :)

Gratulerer :) utrolig morro :) da jeg var på ul var min spire akkurat 10mm den også. men jeg ble satt på 8uker.. rart de skal sette så forskjellig.. meeeeen det er ikke det viktigste. viktigste er at alt er som det skal og er bra :):)

Gratulerer masse med vellykket ul og bankende hjerte på bamsemumsen!! Nå ble jeg kjempe glad. Kos deg frem til neste ul - som ikke er så alt for lenge til.. :)

Wiiii :) So bra!! Kryssa da eg kan for at alt e lika bra neste gang du ska på ul og ;)

HURRRAAAA!!! :D vakker liten skapning :)

Så bra alt så bra ut!! :-D

Sniker litt :) 
Så flott Sylvia! Ble utrolig glad på dine vegne nå :) 

Back
Topp