ul i morgentidlig..

mars-mirakel

Blir kjent med forumet
I morgen tidlig skal jeg på ultralyd.. gruer meg helt vannvittig!! Jeg lurer veldig på "hva som som skal være galt denne gangen da!?" Har hatt noen aborter og hadde ma forrige gang og det var en forferdelig opplevelse... er redd d samme skal skje igjen.. men håper selvfølgelig at d er en levende spire inni magen denne gangen... er 7+1 i morgen, i følge terminkalkulatoren.. men misstenker jeg kan være litt mindre på vei, fordi jeg pleier å ha lang syklus.. Så d blir spennende å se... :alien :book1 :clock



Jippi!! Fikk se et bankende hjerte! Og ble satt en uke tilbake i svangerskapet, å gyn sa at så lenge hjertet banker er det 90%sikkert at d vil gå bra ;) jeg klarer ikke senke skuldrene helt for d, men vi er gravide vertfall,ingen tvil om d! ;)
 
Masse lykke til :)
 
Lykke til! :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
 
Håpar alt såg/ser bra ut! Alt bra på min ul i dag:)
 
Spennende å høre oppdateringer!!
 
Håper alt gikk bra :)
 
Jippi!! Fikk se et bankende hjerte! Og ble satt en uke tilbake i svangerskapet, å gyn sa at så lenge hjertet banker er det 90%sikkert at d vil gå bra ;) jeg klarer ikke senke skuldrene helt for d, men vi er gravide vertfall,ingen tvil om d! ;)
 
Hurraaaa!!! Da håper jeg at jeg får høre hjertet den 10 jeg også!!! Så spennende :)
 
Back
Topp