ul i morgen.

t.t.h.

Elsker forumet
kl 07.45 skal jeg vær i stavanger på ul[;)][;)][;)]nå må dere jenter krysse alt som kan krysses for at denne slimhinna er tykk nok[:D][:D][:D]har en dårlig følelse denne gangen også, som vanelig så pleier de dårlige følelsene mine og vær riktige[&:][&:][&:]men denne gangen må det bare gå greit[:D][:D]

Krysser alt jeg har for at alt går som det skal imorgen[:)] Masse lykke til[:D]

ORIGINAL: Ivara

Lykke til imorgen! [:D]

Og den dårlige magefølelsen kan du bare pakke bort. Denne gangen skal det gå!

Håper inderlig slimhinnen er som den skal denne gangen[:)][:)][:)] Og den dåslige følelsen kan du bare kaste ut av vinduet.

tusen tusen takk jenter[:D][:D][:D]da stoler jeg på dere og kaster bort den dårlige magefølelsen[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med UL i morgen, t.t.h.! Håper magefølelsen din slett ikke stemmer denne gangen og at innsett går som planlagt! [:D][:D]

sign denne! Går du på samme dose med progynona slik som sist eller høgare? 6 mg om dagen slik eg gjorde??

ORIGINAL: Nesing

Lykke til med UL i morgen, t.t.h.! Håper magefølelsen din slett ikke stemmer denne gangen og at innsett går som planlagt! [:D][:D]

Signerer[:)]

håpomspirenosnart: heia[;)]nei jeg går på 8 mg,4 mg morgen og 4 mg kveld.har hatt problemer meg og få denne slimhinna tykk nok[8|][8|]hvordan går det med deg??

ORIGINAL: Ivara

Lykke til imorgen! [:D]

Og den dårlige magefølelsen kan du bare pakke bort. Denne gangen skal det gå!

ORIGINAL: t.t.h.

håpomspirenosnart: heia[;)]nei jeg går på 8 mg,4 mg morgen og 4 mg kveld.har hatt problemer meg og få denne slimhinna tykk nok[8|][8|]hvordan går det med deg??

Håpar den er tjukk nok på ul i morgon då! Har ikkje den beste dagen i dag. Sjå dagboka mi[&o]

Lykke til i dag[:D]

Back
Topp