UL i morgen

maimamma

Betatt av forumet
Har bestilt meg time til ul i morgen [:D] Grugleder meg masse, masse!!! Håper hjertet slår og alt ser fint ut. Kan være jeg ikke er så langt på vei pga sein eggløsning, men forhåpentligvis har det startet!

Desverre ligger mannen med svineinfluensa, så jeg må ta turen alene :(

oj så spennende! [:D] Jeg har time i uke 9. Det blir rart å få bekreftet at det er noe som vokser inni seg......

Lykke til!!!!!

Klem.

åh så heldig du er! masse lykke til[;)] synd mannen din ikke kan bli med da.. God bedring til han.

men hvordan er det for deg som er gravid og han har svineinfluensa?? er det ingen forholdsregler?

Takk for lykkeønskninger[:D] Er ikke før 16.30 i dag da, så ennå noen timer igjen!!

Ang. mannen og svineinfluensaen så har jeg nok allerede blitt smittet før vi oppdaget det. Heldigvis har han en ganske mild type, men jeg har fått beskjed om å ringe legen med en gang jeg evnt. får det for å få Tamiflu. Får jeg den ikke værre enn mannen kommer jeg alikvel ikke til å ta Tamifluen. Synes det er mye skumlere!!

ORIGINAL: kajlida

Masse lykke til...

God bedring til mannen din oxo.

Klem

Så spenennde, masse lykke til[:)] må være utrolig kjedlig både for deg og mannen din, god bedring til han, så får vi håpe du får en veldig mild variant, vist du får det[:)]
Men hvorfor får så mange tidlig ul? Har også lyst, men tror ikke jeg har god nok grunn til det...

God bedring til mannen din! Og lykke til til deg, så spennende da, så heldig du er! Her blir det ingen ul før den ordinære, så lenge alt er normalt da..

Gleder meg til å høre hvordan det gikk :D
Jeg skal til legen på mandag, og om de da ikke henviser meg til ul, kommer jeg til å bestille selv :)

morro, håper hjertet banker;) God bedring med infulensaen...

Ang tidlig ul.. er det noe man kan se tidligere, enn det man kan se i uke 13? Har uke 13.. trodde jo det var tidlig,... men er jo flere som har enda tidligere..Spennede dette her!!

Da er jeg hjemme igjen [:)] Alt er vel med lille spiren vår. Hjertet banket så fint som bare det, og vi er overlykkelige [:D]

Storebror har fått vite det i kveld og prater om det i ett sett. Han koser med magen min allerede og snakker til spiren [:)]

så bra at alt sto bra til med den lille da[:D]

Så flott at alt stod bra til! Så deilig å se hjertet slå da! [:D]

Back
Topp