Skal sjekke om morkaka har flytta seg ( forranliggende). Noen som har vært, og vet om de kun sjekker morkake, eller tar de en gjennomgang av baby med det samme de holder på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk og beskjed om innvendig ul dersom de ikke klarte se skikkelig på vanlig ul... Håper egentlig jeg slipper det håper de tar en kikk på baby og, og kanskje kan si ca hvor stor han er
Hvordan gikk det?
Har helt glemt å oppdatere! Var på ul i går, og morkaka lå enda alt for langt ned, og dekker litt av åpning skal igjen om 4 uker, og da blir det innvendig ul og vurdering av lege hva som skjer videre... Håper virkelig den flytter seg til neste gang! Ks er det siste jeg ønsker! Blir nok uansett en ganske kontrollert og medisinsk fødsel... Blæh! Om jeg i det hele tatt får føde normalt, så blir det igangsatt før termin pga tidligere styrtfødsler, lang reisevei og fare for blødninger og morkakeløsning. Fikk i samme slengen hilse på lillegutt igjen da, noe som alltid er koselig! Gikk gjennom alt på baby, og fikk også vekstestimering av lillegutt. Veide 1, 1 kilo nå, og kommer til å veie rundt 3,5 kilo til termin
Takk krysser alt jeg har var 27+6Krysse fingrene for at du slipper keisersnitt og at morkaka hhar flyttet seg ved neste kontroll! Hvor langt var du på vei da de tok vekstestimering?