UL i morgen

Anelim

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Ååå jeg er sååå stressa... Jeg føler meg ikke gravid, sist gikk det rett vest .. I morgen skal jeg ta UL, jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei :o Tenk om jeg ikke er gravid lengre :( Tenk om, tenk om, tenk om.. Jeg blir gal!

Forstår at du er veldig nervøs for det, men prøv å ikke tenk så mye på det, er ikke noe du får gjort uansett før i morgen. Og mest sanselig så er alt helt bra! Masse lykke til i morgen.

Usj... ingen god følelse i det hele tatt. Hvor langt tror du at du er på veg? og hvor langt var du på veg da det gikk galt sist?

Uff, skjønner veldig godt du er nervøs for det, har selv hatt 2 Ma. er det noe du kan prøve å få tankene dine opptatt med? Slik at tiden går litt fortere og du slipper sitte være nervøs hele tiden. Masse lykke til og Krysser alt for at alt går bra på ul :)

Usj... ingen god følelse i det hele tatt. Hvor langt tror du at du er på veg? og hvor langt var du på veg da det gikk galt sist?

Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei. Tenker vertfall 5 uker, håper på 6 slik at jeg får se et hjerte som banker. Sist var jeg rundt 6/7 uker.. :/

Jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei. Tenker vertfall 5 uker, håper på 6 slik at jeg får se et hjerte som banker. Sist var jeg rundt 6/7 uker.. :/
Ingenting hadde vært bedre enn hvis du hadde fått sett ett bankende hjerte.. Jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg kjempe masse lykke til. Vet hva du går gjennom av alle tanker og bekymringer... Så sender deg mange tanker i morgen <3 Måtte vi følge hverandre hele vegen frem til august...

Uff, skjønner veldig godt du er nervøs for det, har selv hatt 2 Ma. er det noe du kan prøve å få tankene dine opptatt med? Slik at tiden går litt fortere og du slipper sitte være nervøs hele tiden. Masse lykke til og Krysser alt for at alt går bra på ul :)

Takk! Jeg har en ettåring så tiden frem til UL i morgen kommer nok til å gå fort ;)

Spent på oppdateringen her!! Håper alt går fint :)

Masse lykke til. Jeg skal også på tidlig UL i dag. Tror jeg er 6+1, men usikker... Signaturen min sier jo litt... Det vil vel helst gå bra!

Back
Topp