UL i morgen

M*

Forumet er livet
VIP
Jeg skal på ultralyd i morgen, og brått gruer jeg meg noe forferdelig. Wææ! Husker jeg gjorde det i de to forrige svangerskapene også, men skikkelig noia akkurat nå. Ber til høyere makter om at det er en liten spire som vokser og gror inni der <3
 
Jeg skal på ultralyd i morgen, og brått gruer jeg meg noe forferdelig. Wææ! Husker jeg gjorde det i de to forrige svangerskapene også, men skikkelig noia akkurat nå. Ber til høyere makter om at det er en liten spire som vokser og gror inni der <3

Lykke til <3 jeg må vente tiø fredag da er jeg 7+1. Jeg har samme angst som deg
 
Lykke til <3 jeg må vente tiø fredag da er jeg 7+1. Jeg har samme angst som deg

Det er kanskje normalt med litt angst og redsel? Huff.. morgendagen blir en nervepirrende dag. Har ikke time før på ettermiddagen, så blir lange timer å vente :) Lykke til på ul du også :)
 
Det er kanskje normalt med litt angst og redsel? Huff.. morgendagen blir en nervepirrende dag. Har ikke time før på ettermiddagen, så blir lange timer å vente :) Lykke til på ul du også :)

Jeg tror nok det altså :p ikke så lett hvertfall når man har mistet før og leser så mye om alt som går galt... Du får holde oss oppdatert ;-) går jo aller helst veldig fint
 
UL er bare helt utrolig skremmende på forhånd, hvertfall for meg. Gruer meg alltid noe helt sykt på forhånd, så skjønner deg veldig godt.

Men deg går gjerne godt! Lykke til.
 
Back
Topp