N Nikky Flørter med forumet 9 Jul 2014 #1 Tenk at vi skal på oul i morgen. Eller, jeg tenker hvert fall på det. Haha Da er man liksom gravid på ordentlig, og jeg kan offisielt shoppe uten at andre ser rart på meg.
Tenk at vi skal på oul i morgen. Eller, jeg tenker hvert fall på det. Haha Da er man liksom gravid på ordentlig, og jeg kan offisielt shoppe uten at andre ser rart på meg.
Mirmir2611 Flørter med forumet 9 Jul 2014 #2 Det er en deilig følelse ja jeg var på oul i dag og alt virker liksom litt mer virkelig nå. Føler jeg kan slappe av litt mer nå Sent from my iPhone using BV Forum
Det er en deilig følelse ja jeg var på oul i dag og alt virker liksom litt mer virkelig nå. Føler jeg kan slappe av litt mer nå Sent from my iPhone using BV Forum
S Smurfeline09 Blir kjent med forumet Desemberskattene 2014 9 Jul 2014 #3 Spennende gleder oss til vi skal Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014 9 Jul 2014 #4 Så spennende, tvitvi, gleder meg til oppdatering!
Chihaya Forumet er livet VIP Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 Novemberlykke 2016 9 Jul 2014 #5 Lykke til