UL i morgen!!!

ØnskerBebis

Betatt av forumet
Gleder meg til UL i morgen. 10+5 ifølge egne beregninger. Håper så inderlig at vi får se et bankende hjerte...

Gubben har tatt seg fri fra jobb, så UL først og hvis alt går som planlagt så kjøper vi første tøyet etterpå... ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg til UL i morgen. 10+5 ifølge egne beregninger. Håper så inderlig at vi får se et bankende hjerte...

Gubben har tatt seg fri fra jobb, så UL først og hvis alt går som planlagt så kjøper vi første tøyet etterpå... ❤️

Lykke til :) så spennende!! Gleder meg på deres vegne! Kan nesten ikke vente til jeg skal selv hehe

<3 venter et vinterbarn <3

Så koselig :)

Lykke til!!! Skal selv på UL i morgen. Eg gru-gleder meg! Det blir så spennende å se!!! Krysser fingrene for at vi begge ser bankende hjerter :-)

Lykke til!!! Skal selv på UL i morgen. Eg gru-gleder meg! Det blir så spennende å se!!! Krysser fingrene for at vi begge ser bankende hjerter :-)

Ja, begynner å grue meg litt nå. Man tenker jo "tenk om", men det er ingenting som tilsier at det ikke har gått bra. Så satser på at det bare blir positive svar i morgen. :)

Masse lykke til i morgen Lille_Lingu. ☺️

spent på å høre hvordan det har gått! lykke til!:)

Lykke til :)

Lykke til, blir spennende å høre hvordan det har gått :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det gikk så fantastisk bra!!! :) den lille er alt fra 10+3 - 10+6 ifølge målinger, så akkurat der den skal være. Hjertet dunket og alle andre ting var som det skulle av de tingene man kan se så tidlig..

Bebis var også utrolig aktiv. Så armer og bein både her og der, hvilket jordmor mente var veldig positivt. ☺️ hun noterte til og med på "arket mitt" at den var aktiv...

Så søt liten perfekt baby :D

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Var jo ikke meninga å qoute deg da hehe tlf altsååå

<3 venter en vinterbebi <3

Det ligner jo bare mer og mer på en liten baby des lengre vi kommer nå :D Bare en liten uke til min er ca slik som din spire nå :D :Heartbigred

Ja, man så virkelig at det var en liten baby. Enda bedre i virkeligheten enn på bilde. Var veldig vanskelig å fryse et bra bilde. Men var helt fantastisk å se den lille ligge der å sprelle. ❤️️. 3,5 cm med fullstendig perfeksjonisme. ❤️

Så søt! Synes bildet ble bra :) Vi så også mye mer da han bevegde på ultralydpinnen enn det ble på bildet...

Ja, begynner å grue meg litt nå. Man tenker jo "tenk om", men det er ingenting som tilsier at det ikke har gått bra. Så satser på at det bare blir positive svar i morgen. :)

Masse lykke til i morgen Lille_Lingu. ☺️

Daaaaa kan eg endelig senke skuldrene. Her så og hørte vi et hjerte som slo ♡

Herlig, herlig!!!!

Back
Topp