UL i morgen

klementin

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Himmelbarn
Jeg er enten her eller i slutten av oktober, vet ikke hvor langt jeg er på vei helt nøyaktig.
Men vet ikke hvor lenge jeg blir, pga litt diverse og at jeg er gravid med spiral blir det UL i morgen for å sjekke ståa.
Litt dårlige odds denne gangen, men vi får se :)

Får ikke sove og det føles ut som en evighet til!

Måtte bare ''si det til noen'' siden vi holder det fullstendig hemmelig :goodnight
 
Krysser fingrene for deg :) Jeg vet heller ikke om jeg hører til her eller oktober..Skal til legen i morgen så er spent på hva han sier..Regner m at jeg må på en tidlig ul for å få fastsatt hvor langt jeg egentlig er kommet :) Lykke til og tvi tvi..Håper d går din vei :)
 
Lykke til på UL. Håper du blir værende her hos oss. :)
 
Takketakk, håper å få bli :) Det er noe der, men fikk ikke fjernet spiralen idag :( Ny time neste uke.
 
Takketakk, håper å få bli :) Det er noe der, men fikk ikke fjernet spiralen idag :( Ny time neste uke.

Det er noe der. :) Det er jo kjempe bra! Når fikk du time da?
 
Oj, såpass. Ble du ikke sent til sykehuset eller noe?

Krysser fingrene for at det hår bra :)
 
Ikke satt av tid, jeg blir skviset inn mellom andre pasienter. Håper det ikke blir for lenge å vente :)

Tror ikke man får sykehustime for spiral? Regner med samme gynekolog tar den ut når vi ser bedre hva som skjer.

Sliter skikkelig med konsentrasjonsvansker her, ventetid på avklaring virker såååå lang. Men det er jo bare å prøve å holde seg opptatt med andre ting og smøre seg med tålmodighet, eller prøve i det minste :p

Glad jeg ikke er førstegangs nå, da hadde jeg vært superstressa :/
 
Gratulerer med å være gravid ! Håper alt går bra fremover og at du ikke må vente så lenge ! :)
 
Sniker fra August'14. Jeg ble også gravid med spiral og fikk den fjernet i uke 8/9 og nå er jeg 16+1 så her gikk det bra. Krysser fingrene for deg.=)
 
Så koselig å høre fra andre i samme båt :) Så fint å høre det gikk bra! Håper min ligger greit til mtp fjerning.
Syns det er vanskelig å finne god info om emnet, for man skal jo liksom ikke være den ene 0.7 prosenten eller hva det nå er, men noen må vel være det og :p
Har jeg forstått det riktig at man har samme odds som alle andre om man kommer seg gjennom den første tiden etter spiralfjerningen greit?
 
Det kommer ann på hvor spiralen ligger om de vurderer å la den sitte eller om de mener den bør fjernes. Håper din sitter "fint" til slik at den er enkel å fjerne. Jeg blødde en del etter uttaket og trodde det kunne ha gått galt. Så fikk ny ul 14 dager etter fjerningen av sprialen og da var alt fint. Da sa de at nå var det som hvilket som helst annet svangerskap og regne. Bare å sende pm om du vil snakke med en i samme båt.=)
 
Så koselig å høre fra andre i samme båt :) Så fint å høre det gikk bra! Håper min ligger greit til mtp fjerning.
Syns det er vanskelig å finne god info om emnet, for man skal jo liksom ikke være den ene 0.7 prosenten eller hva det nå er, men noen må vel være det og :p
Har jeg forstått det riktig at man har samme odds som alle andre om man kommer seg gjennom den første tiden etter spiralfjerningen greit?

Sniker litt fra mai her :) Jeg hadde spiral og fikk den fjernet hos fastlege i uke 8. Gikk helt fint! Merket ingenting etterpå heller :)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
 
Masse lykke til!! Når har du time igjen? Håper alt går fint for deg♥
 
Da er spiralen fjernet og alt stå så lang bra til :) Men ser ut til at termin er slutten av oktober, gikk over med første, så får se om jeg havner her eller der hvis dette går bra.
 
Så bra å høre:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ennå ikke blødd noe etter spiralfjerning, ultralyd ser bra ut men for tidlig ennå å gi definitivt svar om det går bra.
Men jeg tenker at hvor mange har definitive svar på at det går bra i uke 5 :p
Hcg-stigning var fin, og ny er tatt for å ekstrasjekke.
Luksus å ha den oppfølgingen, men skulle jo helst sluppet for det er jo av en grunn og ikke for moro de følger meg så nøye opp.
 
Back
Topp