Ul i morgen :-)

hege 89

Flørter med forumet
Skal på ul i morgen og vet ikke helt om jeg gleder meg eller gruer meg mest. . forje svangerskap tenkte jeg ikke så mye på alt som kunne gå galt !! men denne gangen er jeg helt ute og kjøre, jeg bekymerer meg for alt føler jeg.. kanskje fordi at denne gangen vet jeg mer om hva som står på spill !! har jo lest om så mange her inne som har falt fra oss og det er en vekker å høre om hvor fort alt kan snu fra glede til sorg. . !! håper virkelig alt er som det skal i morgen ! er spent på hvor mange som lurer inni der.. har en tvilling følelse, men det er nok mest ønsketenkning ;-) ha en fin kveld damer :-) kryss alt som krysses kan for meg i morgen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skjønner deg godt, har det på samme viset selv. Null bekymret sist, kjempe bekymret denne gangen... Da er det godt å få noen bekreftelser underveis :) Masse lykke til i morgen, krysser alt jeg har for deg :D Du må oppdatere oss!

Tusen takk :-) ja det skal jeg gjøre :-)

Masse lykke til i morgen :) Satser på gladnyhet fra deg når du oppdaterer oss!

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Masse lykke til i morgen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til i dag:-)

Lykke til i dag

Lykke til i dag :D

Hvordan gikk det ?

akkurat hkemme igjen nå.. det var et sterkt bankende hjerte med 178 slag i minuttet og den beveget seg masse. . 23 mm fra hodet til rumpe :-) og mamma'og pappa'n er veldig fornøyd med at alt så bra ut.. ble flyttet noen dager frem i forhold til størrelsen på babyen og har foreløpig termin 17. juni :-)

ett lite bilde av nurket.. kan faktisk se en fot som stikker ut !! 1384185281618.jpg

Så bra at alt var fint! :D

Ja det var deilig å se at alt var bra.. hun ville ikke høre på hjertet i dag fordi det ville stresse babyen mer en nødvendig, så det ville hun ikke gjøre så tidlig, men skal tilbake i uke tolv og da får jeg nok høre !! Babyen hadde hjerteslag på 178 slag i minuttet, så det var veldig bra da :)

Ja det var deilig å se at alt var bra.. hun ville ikke høre på hjertet i dag fordi det ville stresse babyen mer en nødvendig, så det ville hun ikke gjøre så tidlig, men skal tilbake i uke tolv og da får jeg nok høre !! Babyen hadde hjerteslag på 178 slag i minuttet, så det var veldig bra da :)

Det skjønte jeg ikke. Hvordan stresse babyen?

Back
Topp